16 Ekim 2011 Pazar

BEĞENDİKLERİM


Aslında beğendiğim bir çok ürün var ama bugün günlük cilt bakımım için kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle oldukça hassas bir cildim var ve yanlış ürün kullandığım anda sivilce yapıyor. Dolayısıyla cilt bakımı ürünleri konusunda oldukça tutucuyum ve sürekli aynı ürünleri kullanıyorum. Böylece cildim de sivilce ya da siyah nokta problemleri olmuyor.

1. Clinique Clarifying Lotion : Bu toniği cildimi temizledikten sonra derinlemesine temizlik ve gözenek sıkılaştırıcı olarak kullanıyorum. Oldukça başarılı bir ürün her bittiğinde piyasa da olan en büyük boyundan bir tane daha alıyorum.

2. Biotherm Hydra Mineral Cleanser : Bu temizleyici ile tanışana kadar bir çok farklı ürün denedim. Fakat ya cildimi tahriş ettiler ya da doğru düzgün temizleyemediler. Bu ürünü hem cilt makyajımı gayet iyi temizlediği hem de cildimi tahriş etmediği için oldukça seviyorum.

3. Clinique Super Rescue Night Moisturizer : Bu nemlendiriciyi yıllardır kullanıyorum, su bazlı oluşu ve içindeki antioksidanlarla 25 - 35 yaş arası için uygun olduğunu düşünüyorum. Hem kırışıklıklar oluşmadan önlem için hem de cildi nemlendirmek için uygun bir ürün bence.

4. Clinique Super City Block 40 SPF: Bu nemlendiriciyi sabahları makyajımın altına baz olarak uyguluyorum, hem makyajın daha kalıcı olmasını sağlıyor hem de 40 koruma faktörü ile güneşin cildimize zarar vermesini engelliyor. Önümüz kış olduğu için 25 faktörlü olanını alacağım.

5. Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi: Neutrogena'nın bu göz makyaj temizleyicisini keşfedene kadar Clinique'inkini kullanıyordum. Fakat yapısındaki benzerlik ve fiyatının (yaklaşık 16TL) daha uygun olması nedeniyle 2 senedir Neutrogena kullanmaya başladım. Çok memnunum ayrıca tavsiye ettiğim diğer arkadaşlarımda çok beğendiklerini söylüyorlar.

2 yorum:

gülümse dedi ki...

ben de neutrogenanın bu göz makyaj temizleyicisini uyguluyorum,çoook memnunum,değiştirmeyi de düşünmüyorum:)))

Unknown dedi ki...

Night moisturizer oldukça ilgimi çekti canım Sevil'e gidince bir göz atacağım ;) Neutrogena temizleyici ise vazgeçilmezim, o olmasa rimeli çıkarırken kirpiklerim elimde kalabilir :)))


BeTwin Us