22 Ağustos 2012 Çarşamba

FOTOSHOP'LU PINKY;)

Fotoğraf konusunda derin bir bilgimin olmadığını artık hepiniz biliyorsunuzdur, fotoshop'un "f"sini bilmediğimi söylememe gerek var mı bilmiyorum. O yüzden bugüne kadar bloğuma koyduğum tüm fotoğraflar, Allah ne verdiyse çekilmiş ve paylaşılmıştı :)

Bu posttaki fotoğrafları ise bir arkadaşım çekti ve sonrasında da fotoshopladı. Uzun lafın kısası, artık bende Hülya Avşar'a rakibim, bu böyle biline...


Top: ZARA
Pants: Atlas
Watch: Toy Watch
Shoes: Nine west
Bracalets: Forever New and Tresera


Bu transparan pantolonu yaz başında Atlas Pasajından almış ve bu postumda sizlerle paylaşmıştım.


KOZMODA İLE ORTAK DÜZENLEDİĞİMİZ ÇEKİLİŞE BURADAN KATILABİLİRSİNİZ ;))

16 yorum:

Qué Acierto! dedi ki...

Really charming. I love such long and asymmetrical skirt.

zuuu dedi ki...

transparan olan etegıne bayıldım yaa:) takıpteyım senı bende beklerım bloguma:)
http://zuutrendss.blogspot.com/

sequin dedi ki...

woooow çok hoş <3 :)))

nymph dedi ki...

Eteğine bayıldım, bu sene çok moda oldu transparan etek ve şortlar. İngiltere'de casual olarak da giyiniliyor.:)

ms fashion street dedi ki...

such a great skirt!i'm in love of istanbul,turkye is a beautiful country!i'm a new follower!http://msfashionstreet.blogspot.com/

Seker Kedim dedi ki...

Tek kelimeyle super (masallah)

Rosesapling dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun sırttaki o leopar detayıysa harika
ilk fotoğrafın favorim
zaten güzeldin fotoshopla daha da güzel olmuşsun =)

Lila Moonlight dedi ki...

Pantalon cok guzel durmus da ben photoshop nerede bilemedim, bana ayni guzellikte gozuktun : )

rebeltakipte dedi ki...

harika görünüyorsun, özellikle arkadan çekilmiş fotoğrafta ki sırt detayını pek beğendim :)

drawingfashion dedi ki...

I love your great top :)

drawingfashiondreams.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

harika bir çekim olmuş yanlız, ışık pozlar herbiri bir başka güzel :)

sevgiler

Demet dedi ki...

çok yakışmış çokta şık bir pantolon iyi günlerde giyin

-Awi- dedi ki...

çok şık olmuşsun fotoğrafları sevdim, ben de genelde efektli fotoğrafları tercih ediyorum daha renkli gibi geliyor bana :))

sevda s. dedi ki...

Bluz da harika imiş :) Fotoğraflar da çok güzel :)

Hande Yüzel dedi ki...

Bluza bende tam anlamı ile bayıldım :) Blogunu takipteyim benim blogumda çok yeni ziyaret edersen çok sevinirim

http://handeyuzel.blogspot.com/

Sevgiler :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

guzelllık bende fotosop vs bılmem hatta o yuzden %100 organık yazarım:)) senın her halın oyle guzel kı hıc grek yok ve pozlarına bayıldım harıka duruyorsun