23 Kasım 2012 Cuma

MAKE UP FORE EVER ve HAYAL KIRIKLIĞI


Yabancı bloglarda yazılan övgüleri okudukça, Make Up For Ever ürünlerinin Türkiye'ye gelmesini daha çok istiyordum.Sonunda Sephora'lar da satılmaya başladığını duyunca nasıl sevindiğimi tahmin edebilirsiniz;) Aslında en büyük övgüyü high definition fondötenleri almasına rağmen, elimde gereğinden fazla fondöten olduğundan ihtiyacım olan nude farı (no 125) alarak markayla tanışmaya karar verdim.


Kullanmaya başladığım ilk gün far bazı uygulamadan kullandım ve öğlene kalmadan farın yok olup gittiğini gördüm. İkinci gün ise baz uygulayarak kullandığım halde sonuçta pek bir değişiklik olmadı.


Aslında rengini çok beğendim, hafif sedefli duruşuyla baz renk olarak kullanışlı ama bir kaç saat içinde yok olup gitmesi beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. Üstelik fiyatının 43 lira olduğunu düşündükçe daha da çok hayal kırıklığına uğruyorum :))  Mac veya Urban Decay farlarla kıyasladığımda fiyat / kalite oranından hiiç memnun kalmadığımı söyleyebilirim :((


Make Up For Ever'ın diğer ürünlerini kullanan var mı?  Siz memnun musunuz? ikinci bir şans vermeye değer mi değmez mi onu merak ediyorum...

5 yorum:

Elidaa dedi ki...

Ben mat fondötenini kullanıyorum , matlaştırması ve parlama yapmamasından dolayı memnunum ama öyle aman aman bayılmıyorum :) Bende hd ürünlerinden almaya gitmiştim(yaz aylarında) aslında ama o ürünlerin kış için uygun olduğunu yapılarının ağır olduğunu ve yanlış uygulamalarda fotograf ve video çekimlerinde çok kötü görüntülere yol açtığını söylediler..ben bahçeşehir akbatı avm kendi mağazalarında makyaj uygulaması yaptırdım sadece allıkları çok hoşuma gitti tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

canım ben de MUF un krem allığını kullanıyorum neredeyse 8 ayı gececek cok memnunum mınıcık bi parçası cok yeterli oluyor ve kalıcı da. ama farını hıc kullanmadım uzuldum dogrusu :(

Unknown dedi ki...

rengi tam benlik fakat kalıcı değilse asla tercih etmem...

hepsisatista.blogspot.com

Unknown dedi ki...

aa cok tatlı bir renkmiş tam bir baz ama böyle kalıcılıgının az olması hayal kırıklıgı olmus :( canın sağolsun bosver
krem allıklarının kalıcı oldugunu biliyorum ben de

Leopondina dedi ki...

rengi çok hoşmuş. Ama hayal kırıklığına uğratması kötü olmuş...