16 Ocak 2013 Çarşamba

DARPHIN HYDRASKIN SERUM


Cilt bakımı ürünleri konusunda tutucu olduğumdan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. Bunun sebebi ise, cildimin bir taraftan aşırı nemsiz diğer taraftan ise yağlanmaya ve sivilceye meyilli olması. İki özelliğin bir arada olması cilt bakımı ürünü seçerken beni oldukça zorluyor, dolayısıyla bir üründen memnun kaldığımda onu değiştirmeye korkuyorum.
Havaların soğumasıyla birlikte cildimde nem problemi iyice arttığı bir sırada nemlendiricime ek olarak nem maskesi almayı düşünmeye başlamıştım ki, Darphin'in Hydraskin Serumuyla tanıştım.


Darphin Hydraskin Nemlendirici Serumun en güzel özelliği, hafif oluşu ve cildi yağlandırmadan nemlendirebilmesi. Sürdüğünüz anda cildinizin gerginliğini anında gideriyor ve aynı zamanda da yağ içermediği için ciltte herhangi bir ağırlık da yapmıyor.


Bugünlerde cildim fazlasıyla neme ihtiyaç duyduğu için serumu sabah akşam günde iki defa nemlendiricimden önce uyguluyorum. Serumun yapısı su gibi olduğu için avucuma 3 damla damlatıp, serumun iki avucum arasında dağılmasını sağladıktan sonra yüzüme sürüyorum.

 Darphin'in serumuyla tanışalı 2 hafta oldu ve inanılmaz memnun kaldım. Kendisi, bundan sonra bittikçe alacağım ürünlerin başında geliyor;))

3 yorum:

Nimo dedi ki...

Güzel günlerde kullan tatlım kış için cildin sahiden daha fazla neme ihtyacı oluyor Darpin doğru bir marka olmuş :)

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm,daha önce denememiştim ama listeme ekliyorum:)

witchinpurpleplanet dedi ki...

Benim cilt yapım da öyle.Ben serum denemeyi hiç düşünmedin ama:) bu arada ben de iyi bir nemlendirici buldum,bir göz at:
http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/2012/12/monteil-paris-hydro-cell-nemlendirici.html