13 Ocak 2014 Pazartesi

RIMMEL APOCALIPS KIRMIZI RUJ


Yine Rimmel'den bir ruj ile karşınızdayım. Bu sefer ki diğerlerinden biraz farklı. Normal alıştığımız rujların aksine lipgloss görünümünde. Bana göre lipglossdan en büyük farkı, opak duruşu, ve yoğun pigmentasyonu.


Fırçasının orta kısmında küçük bir çukur var. Bunun sayesinde daha fazla ürünün fırçaya tutunması sağlanmış. Rujunuzu bir seferde tüm dudağınıza sürebiliyorsunuz. Rujun rengi oldukça dikkat çekici olduğu için ben tek seferde uygulamak yerine fırçanın üzerine az miktar ürün alıp yavaş yavaş sürüyorum. Bu tür renklerde öncelikle dudak kalemi uygulanması da rujun dudak dışına taşmaması için yardımcı olacaktır.


Rimmel Apocalips'in bendeki rengi 400 numara Big Bang. Çarpıcı ve dikkat çekici kırmızıdan hoşlananların seveceğini düşünüyorum. Kıvamı yoğun ve kalıcılığı çok başarılı. En güzel özelliğinden biri ise, dudaklarda yapış yapış his bırakmıyor oluşu.


Genel olarak  Rimmel Apocalips ruju değerlendirecek olursam, memnum kaldım. Big Bang bendeki ilk rengi fakat serideki nude renklerde de gözüm kaldı, ilerideki günlerde onlardan da almayı düşünüyorum.


Dudaklarda canlı renk kullandığımda, gözlerde sade makyajı tercih ediyorum. Bu makyajım da göz kapaklarıma ten rengi far sürdükten sonra eyeliner ve rimelle makyajımı tamamladım. Dudaklara ise, rengin tam belli olması için sadece Rimmel Big Bang (no 400) uyguladım ama altına öncelikle dudak kalemi uygularsanız daha da güzel görünecektir.


1 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

Çok göz alıcı bir renk, kırmızı rujları günlük makyajda kullansam da bu benim için biraz parlak sanırım. Yakışmış güzel günlerde kullan