12 Şubat 2014 Çarşamba

DARPHIN STIMULSKIN LANSMANI


Uzun zamandır bloğumla ilgilenmememin sebebini beni instagram veya twitter dan takip edenler biliyordur. 18 Ocak Cumartesi günü evlendim. Düğünüme, kına geceme, gelinliğime ilişkin detayları buradan paylaşacağım. Ama öncelikle evliliğimin 4. gününde katıldığım Darphin Stimulskin lansmanından bahsetmek istiyorum. Eveeeet, doğru okudunuz :)) Hem kullandığım cilt bakımı ürünlerinin çoğunun Darphin olması hem de blogger arkadaşlarımla bir arada olma isteğimden dolayı bu lansmanı kaçırmak istemedim :)


Lansman Etiler Galliard'a gerçekleşti. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Tüm Darphin ekibi, samimiyet ve içtenlikleri ile hepimizle ilgilendiler. Ayrıca, ürün ve marka hakkında bizleri bilgilendirdiler.


Darphini eşsiz ve özel kılan en önemli özelliği, lüks ile doğallığı birleştiriyor oluşu. Stimulskin Plus serisi, gücünü içeriğindeki Sea Emerald'dan alıyor. Deniz yatağında bulunan ve zümrüt yeşili bir bitki olan Sea Emerald, Kleopatra'nın güzelliğinin kaynağı olarak da gösteriliyor. Sea Emerald, ikili anti aging etki göstererek cildin kolajen üretimini üretimini destekliyor, aynı zamanda cildin elastikiyet bariyerini güçlendirerek daha sıkı görünmesini sağlıyor.

Seride, The Reshaping Divine Serum, the Multi - Corrective Divine Cream (normalden kuruya dönük ciltler için), Multi- Corrective Divine Cream ( kurudan çok kuru ciltler için) olmak üzere üç ürün bulunuyor.


Normalde anti aging ürünlerini orta hatta ileri yaşlarda kullanılması gerektiğini düşünebilirsiniz, fakat Darphin Stimuskin Plus %93 doğal içeriyle bu konuda da farkını ortaya koyuyor. Mesela, ben (32 yaşında olmam nedeniyle) seriyi yaşlanma etkilerini geciktirip, çizgilenme sürecini yavaşlatma amacıyla bir kür kullanacağım. Diğer bir çok anti aging ürününde olduğu gibi alt yaş sınırı söz konusu değil. Yaşınıza göre kullanacağınız kürü ayarlayabiliyorsunuz.

Ürünü kullanmaya başlayalı yaklaşık 15 gün oldu. Dudaklarımın kenarında çok belli belirsiz çizgiler oluşmaya başlamıştı, bu kadar kısa sürede onlara iyi geldiğini görmek Darphin'e duyduğum güvenin boşa olmadığını bir kez daha gösterdi ve ürünü aksatmadan kullanmam konusunda beni ikna etti. Sizde yaşlanma etkilerini geciktirmek ve kendinizi şımartmak istiyorsanız Stimulskin Plus serisini denemenizi tavsiye ederim.




Lansman'da cildimize uygun bakım tüyoları da aldık. Darphin ürünlerinin bir çoğunu zaten hali hazırda kullanıyorum ama seriye bir kaç tane daha ekleme niyetimdeyim. Özellikle, sivilceli ciltler için önerilen Darphin Blemishing Clearing Gel de ciddi anlamda gözüm kaldı. En kısa zamanda bir tane edinmeyi planlıyorum.


Lansmanın daha keyifli olmasını sağlayan sevgili blogger arkadaşlarım, Sevda, Ben, Sebi Bebi, Serap, Ayşegül ve Şebnem :) Umarım en kısa zamanda tekrar görüşürüz ;)

3 yorum:

akdeniz dedi ki...

hoş olmuş..
http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim canım benim Allah mutluluğunuzu daim etsin :)
Lansman da harika görünüyor ben henüz darphinin ürünlerini deneme fırsatı bulamadım :/

Kibele Demirbas dedi ki...

bir ömür mutluluklar dilerim :)
bende darphin ürünlerine bayılıyorum , gözaltı süper ii hatta kullandığım gözaltılarının içinde en iisi diyebilirim
ayrıca hiç de 32 göstermiyorsun kocaman maaşallah sana ve mutluluklar :)
gelinliğini görebilmek için artık hergün bakıcam :))