23 Temmuz 2014 Çarşamba

MAXI WEEKEND


Maxi elbiseler, benim gibi rahatlığı ve şıklığı aynı anda götürmeye çalışan kişiler için en büyük nimet olsa gerek. Bu elbiseyi, yine bir internet alışverişim anında indirimde görünce kaçırmak istemedim. Tarzı ve kumaş kalitesiyle hem gündüz hem akşam rahatlıkla kullanılabilecek bir parça.Ben gündüz giydiğim için boncuklu spor bir kolye ve deri bilekliklerle ile kombinlemeyi tercih ettim. 

Eğer, elbiseyi beğendiyseniz hazır indirimdeyken buradan inceleyebilirsiniz. Sitede  aynı elbisenin farklı şekillerde kombinleri de mevcut, onlardan da ilham alınabilir diye düşünüyorum ;)


Dress / Elbise: Click here/ Buradan
Bag /Çanta : Balenciaga
Necklace / Kolye: from a local shop in Sydney
Shades / Gözlük: Tru- trussardi
Watch / Saat: Toywatch







Hiç yorum yok: