9 Eylül 2014 Salı

JANE IREDALE MAKYAJ KİTİ


Mineral makyaj markalarından biri olan Jane Iredale'nin makyaj setinden bahsetmeden önce, birazcık mineral makyajdan bahsetmek istiyorum. Mineral makyaj ürünlerinin en büyük özelliği, hafif oluşları ve içeriğinde zararlı kimyasallara yer vermemeleri. Bu yönleriyle, özellikle hassas cilde sahip olanlar veya hamile bayanlar tarafından rahatlıkla kullanılabiliyorlar.  


Bendeki makyaj kiti ise, içeriği ve ambalajıyla oldukça kullanışlı. 2 ruj, allık ve bronzer içeren kit kapatıldığında neredeyse tek bir pudranın kapladığı yeri kaplıyor. Dolayısıyla, çantada veya bavulda rahatlıkla taşımaya uygun.


Rujları fırça veya parmakla uygulayabiliyorsunuz. Pigmentasyonları iyi. Fakat, ben genelde böyle paletlerdeki rujları kullanmaya üşendiğim için pek kullanmıyorum.


Paletteki en sevdiğim ürün, so bronz isimli bronzer. Kontür yapmak için hatta göz makyajımda gölge yapmak ve derinlik vermek için sıklıkla kullanıyorum. Barely rose isimli pembe allığın da oldukça hoş bir rengi olmasına rağmen benim tenimde biraz açık kalıyor.

Jane İradale ürünleri merak eder ve denemek isterseniz Eczanelerde bulabilirsiniz.

1 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

benimde böyle küçük taşımalık ürünlere ihtiyacım var..:)