27 Ekim 2014 Pazartesi

2014-2015 Kış Sezonu Alışveriş Listesi



Yeni sezon için  alışveriş yaparken lüzumsuz parçalar almamak için bir liste yapıp en çok istediklerime öncelik vermeye karar verdim. Alışveriş listem şimdilik bunlardan ibaret ama belki bir
biker bot eklenebilir diye düşünüyorum ;)


Evet, dolabımda kaç tane siyah elbisem olduğunu bilmememe rağmen böyle bir dantel parça hayır diyemem. İncelemek isterseniz Oasap dan bakabilirsiniz.


60'lara tekrar dönüş olduğuna göre, bu fırsatı iri puantiyeli bir şeyler alarak değerlendirebilirim ;) Bu sweat ise buradan


Midi boy çan etekler hiç olmadığı kadar moda. Düz renklerden sıkıldığım için böyle farklı bir etek alabilirim.


Oversize kazakları zaten çok severim, bu sezon ise taytların yanı sıra kalem eteklerle de kullanılmaya başlandılar. Pembe kazağı Oasap'ta buldum.

Deri cekerler hayat kurtarıcı parçalardan biri olduğu için bu sezon alınacak listemin başında geliyor. Bu deri görünümlü model ise buradan.

Siz böyle bir liste yaptınız mı, almayı düşündüğünüz parçalar neler?

2 yorum:

kadriye dedi ki...

Ben de salak hırka almayı düşünüyorum bu sezon bir kaç tane. Uzun gri bir çizme bir de. Puanlı bişeyler ben de almalıyım.

darkolivee dedi ki...

her parça nefis, bingoooo!!