31 Mart 2015 Salı

YAZ GARDIROBU İÇİN ÖNERİLER


Kış hiç bitmeyecek diye düşünürken, baharın gelmesiyle yaz hazırlıkları da başladı. Herkes sporuna, diyetine, selülit kremlerine sarıldığına göre yazlık alışverişlerimizi düşünmeye başlayabiliriz.


Siyah ceket elbisenin yaz için çok uygun olmadığının farkındayım ama baharda hiç fena bir seçim olmaz. Altına bir stiletto, eline bir clutch ile zahmetsiz şıklık yakalamak mümkün. 


Güpür detayını zaten çok severim. Bu elbisenin sırt detayına ise bildiğiniz aşık oldum. Converse ve sandaletlerle gündüz, topuklularla akşam kombinlenebilir joker bir parça. Elbisenin ön tarafını buradan inceleyebilirsiniz.


Armalı jeanler son kez moda olduğunda ben herhalde ilkokula gidiyordum. Bu sezon tekrar trendsetterlar tarafından kullanılmaya başlandı. Önümüzdeki sezon yeniden sokaklarda göreceğimizi düşünüyorum. Ben giyer miyim şu an bilmiyorum ama açık kapı bırakmakta fayda var.



Bu tarz dantel etekler geçen sezonda da vardı, bu sezonda popülerliğini korumaya devam ediyor. Üstüne düz beyaz gömleklerle son derece şık buluyorum. Hali hazırda gardırobumda bu tarz etek var ama bir tane daha olsa bir zarar gelmez diye düşünüyorum :)   


Pullu payetli parçaları eskiden, sadece gece kıyafetlerimizde kullanırdık. Son yıllarda ise, spor parçalarla kombinleyip günlük hayatımızda kullanmak mümkün. Bu altın payetli blüz, bol kumaş pantolonla ve spor ayakkabılarla muhteşem olacaktır. Bende, payet daha yeni yeni parlamaya başladığında etek diktirip paylaşmıştım. Merak eden olursa buradan bakabilir ;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Dantelli etekler favorim:) Blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim sevgiler:)
http://theruj.blogspot.com.tr/

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Ucu dantel kalem etekler e bayılıyorum :)