20 Mayıs 2015 Çarşamba

2015 PLAJ MODASI


Havalar sonunda ısınmaya başladı. Kimimiz sezonu erken açtı, kimimiz içinse tatil planlamaları devam ediyor. Beni sorarsanız, üzülerek ikinci grupta olduğumu söyleyebilirim. Önümüzdeki günler ne gösterecek bilmiyorum ama şu an için kesinleşmiş bir tatil planımız bulunmamakta. Fakat, bu tabi ki plaj gardırobum için hazırlıklar yapmama engel teşkil etmiyor :))

Hazır böyle bir hazırlıkta iken, sezonun öne çıkan plaj modasını bu postta toparladım. Umarım size de faydası olur.


Mini Tulumlar: Geçtiğimiz kış sezonunda; günlük hayatımızda, hatta abiye kıyafetlerimizde sıklıkla kullandığımız tulumlar, yaz sezonunda da bizimle olmaya devam ediyor. Özellikle, mini beyaz tulumlar benim favorim. Yazın bikinimizin üzerine geçireceğimiz tek parça bir kıyafetle, pratik şıklık yakalamak mümkün olacak. Yukarıdaki zarif tulumu buradan, aşağıdaki uzun kollu mini tulumu ise buradan inceleyebilirsiniz.


Çizgiler: Çizgi modası, geçen sene olduğu gibi bu sene de tam gaz devam ediyor. Geçen sezondan bu parçalara yatırım yapmış olanlar, karlı çıktılar :) Hala yapmamış olan varsa, işte benim favorimlerim..


Yukarıdaki model, çizgili oluşunun yanı sıra sırt dekoltesi ve yan pencereleri ile kalbimi fethetti. İncelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


İster bikini üstüne, ister yaz akşamlarında kullanılabilecek joker bir parça. Linkini burada bulabilirsiniz. Üstelik şu an indirimde ;)


Bohem Detaylar: Plaja çok yakıştırdığım bir diğer trend ise bohem detaylar... Yukarıdaki iki parçadan oluşan takım fiziğine güvenenlere gelsin, ben alttaki geometrik desenli elbiseyi alabilirim :)


Aşağıdaki mavi tulum ise, hem bohem olayım hem de seksapalitemden ödün vermeyeyim diyenler için ideal. Siz ne dersiniz? Bu yaz plajda tercihinizi hangisinden yana kullanmayı düşünüyorsunuz?



3 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

ilk 2 beyaza bayıldım.
bence yazın rengi beyaz

Gizem İzmirli dedi ki...

tutulumlar... iyi ki varlar :D

Kuzununannesi dedi ki...

ıkı beyaz da harıka suan tatıl ıstedım net canım