17 Ağustos 2015 Pazartesi

GÜNEŞ GÖZLÜKLERİNDE FIRSAT


Güneş gözlüğü, göz sağlığını ilgilendiren bir konu olduğundan, alırken modeli olduğu kadar kalitesine de oldukça dikkat ediyorum. Aynı zamanda bir gözlüğe servet ödemek işime gelmediği için, fırsatları yakından takip ediyorum. 

Güneş gözlüğü alırken son tercihim Kliksa.com oldu. Hem model çeşitliliği, hem marka bolluğu, hem de uygun fiyatları bu kararı almamda etkiliydi.


Siz de güneş gözlüğü almayı düşünüyorsanız, kararınızı vermeden önce Kliksa.com a göz atmanızı tavsiye ederim.


Fiyatlar ve indirim oranları ile ilgili biraz fikir vermesi açısından kadın ve erkek güneş gözlükleri sayfalarının ekran görüntüsü aldım. İlgilenenler olursa fikir vereceğini düşünüyorum ama o kadar çok ve farklı zevke göre model var ki hepsini buradan göstermek mümkün değil. İsterseniz buradaki linkten model ve markaları kendiniz kontrol edebilirsiniz

 Benim tercihim ise bu Trussardi gözlük oldu. Tam benim tarzım metal detaylı bu gözlük sitede 789 liradan 289 liraya düşmüştü. Tabi bu fırsatı kaçırmak bana yakışmazdı değil mi ? :) 

1 yorum:

aylin dedi ki...

benim de güneş gözlüğüm kırılmıştı tam :) Ama denemeden almaya da korkuyor insan :)
www.aylindensevgilerle.com