1 Eylül 2015 Salı

PURE BEAUTY SILKY TOUCH GÜNEŞ KREMİ


Pure Beauty Silky Touch SPF 50 güneş kreminin fotoğraflarını çekeli yaklaşık 1 ay oldu. Fakat, yaz rehavetinden dolayı, postunu yapmaya ancak fırsat buluyorum. Bu arada, ürünün sonuna yaklaştığım için daha rahat yorum yazabileceğim. Yani, tembelliğim ilk defa işe yaramış oldu:)


Krem, hem yüz hem de vücut kullanımı için uygun. Bu, benim önem verdiğim bir özellik, çünkü vücut için olan güneş kremlerini yüz için kullandığımda sivilcelenme sorunu yaşayabiliyorum. Pure Beauty güneş kremini, güneşlendiğim zamanlar yüz ve boyun bölgem için de kullandım ve hiç bir sorun yaşamadım.


Kıvamı oldukça yoğun olmasına rağmen kolay uygulanıyor. İlk başta cildinizde yarattığı beyazlık uygulamanın hemen arkasından kayboluyor ve krem şeffaf bir hal alıyor. Yağlı, yapışkan bir his bırakmaması ise bir diğer artısı.

İçeriğinde paraben, alkol ve lanolin bulunmuyor.


Çok hafif bir kokusu var, beni kesinlikle rahatsız etmediği gibi hoşuma da gitti. Genel olarak özetleyecek olursam, son derece memnun kalarak kullandığım ve tekrar almayı planladığım bir ürün. Eğer siz de denemek isterseniz Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ürünü almamın üzerinden uzunca bir zaman geçtiği için fiyatını tam hatırlamıyorum ama çok pahalı bir ürün olmadığı kalmış aklımda.

Hiç yorum yok: