18 Mayıs 2016 Çarşamba

DESERT ESSENCE GENTLE FACIAL SCRUB (Organik İçerikli Yüz Peelingi)



Hamilelik döneminde temiz içerikli ürünlere olan ilgim artmıştı. Doğum yapmış olmama rağmen hala bu takıntımdan kurtulabilmiş değilim. O nedenle, bu seferki anneler günü indirimden organik içerikli Desert Essence yüz için olan peelingi denemeye karar verdim. 


Bu ürün, cildi ölü hücrelerden arındırmak için jojoba yağı, yulaf ve badem özlerinden faydalanıyor. Yüzü ölü hücrelerden arındırırken, narince temizleme ve nemlendirme de ürünün vaatleri arasında.

Ben peelingi henüz 10 gündür kullanıyorum. Özellikle, banyodan sonra temiz cildi derinlemesine arındırmak için uyguluyorum.  İlk izlenim olarak, içeriğindeki partiküllerin çok minik olduğunu söyleyebilirim. Cildim hassas olduğu için ben genelde küçük partiküllü peelingleri tercih ediyorum ama siz iri partikülden hoşlanıyorsanız bu peeling size çok uygun olmayabilir.


Kokusunu ben bademe benzettim. Tam olarak tarif etmek zor olsa da rahatsız etmeyen hoş bir kokusu olduğunu söyleyebilirim.

Ürünün benim için tek olumsuz yanı, kavanoz içinde oluşu. Hijyen nedeniyle tüplü ürünleri tercih ediyorum, fakat bu ürün çok yoğun yapıda olduğu için tüp ambalaj mümkün olamazmış.

Desert Essence Facial Scrubı, Migros'un anneler günü indirimden aldım. O gün çok fazla ürün aldığım için fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 33 lira civarındaydı galiba.

Hiç yorum yok: