20 Nisan 2017 Perşembe

DARPHIN INTRAL KÖPÜK TEMİZLEYİCİ


Bir süredir, Darphin'in hassas ciltlere özel serisi Darphin Intral ürünlerini kullanıyorum. Daha önce, çok severek kullandığım güneş koruyucu ve makyaj bazını bu postumda paylaşmıştım. Tek üründe bir çok ihtiyacı karşılayan bu ürün hakkındaki postumu okumadıysanız mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Bugün ise, yine aynı seriden Darphin Intral Air Mousse Cleanserı yorumlayacağım. Öncelikle, Darphin ürünlerini en sevdiğim yönü olan içeriğinden biraz bahsedeyim. Formülünde kullanılan içerikler %89 oranında doğal ve paraben içermiyor. Zaten Darphin markasının çıkış noktası "Lüks" ve "Doğallık" olduğu için serinin tüm ürünlerinde doğal içerikler ağır basıyor. Kimyasallardan uzak durmak isteyenler ürünün bu yönünü beğeneceğini düşünüyorum.


İyi bir temizleyiciden bir diğer beklentim ise, cildimi temizlerken kurutmaması ve cildin nem dengesini bozmaması. Darphin intral hassas ciltlere hitap eden bir ürün olarak, bu konuda beklentimi karşıladı ve yıkama sonrası gerginlik yaşamama sebep olmadı. Normalde temizleme ürünleri, cildimdeki kiri giderirken ciltte kurumaya neden olur ve temizlemenin hemen akabinde nemlendirici uygulamak zorunda kalırdım. Darphin Intral ile temizlediğimde böyle bir ihtiyaç hissetmiyorum.


Ürün sıvı yapıda ve özel pompa sistemi sayesinde köpük forma dönüşüyor. İlk kullanmaya başladığım sıralarda 2-3 puf yapıp cildimi temizliyordum ama sonradan tek pufun yeterli olduğunu fark ettim ve şu an tek pufla temizleyip ürün tasarrufu yapıyorum. Eeee ürün hem güzel hem de lüks olunca insan doğal olarak bitmesin istiyor. 

Makyaj yapsam da yapmasam da her gün cildimi Darphin Intral köpük ile temizliyorum. 3 aydır kullanım sonunda yarısından biraz daha az ürün kaldı. 

Uzun lafın kısası, Darphin Intral Air Mousse Cleanser cildimle uyum sağlayan başarılı bir ürün. Fiyatı biraz pahalı ancak cilt bakımına bütçe ayıranların memnun kalacağını düşünüyorum.

9 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

Evet biraz pahalı ama değer sanki ☺️

Unknown dedi ki...

Cilt bakımı en önemli olan şey .. kıyafet vs den daha değerli cildimiz

Unknown dedi ki...

denemek lazım gerçekten cilt temizliği önemli

Unknown dedi ki...

bu markayı hep duyuyorum ama deneme fırsatım hiç olmadı en kısa zamanda almalı

Makyaj Dünyam dedi ki...

Darphin ürünlerini başarılı buluyorum.

Kbr44ky dedi ki...

Benim cildim karma. Fakat son 1 yıldır akne problemimde var. Bide siyah noktalarımda var .Bana iyi gelir mi

PINKY FASHION dedi ki...

@kübranur kaya sivilceye faydası olacağını düşünmüyorum. bence direk sivilceye yönelik bir ürün kullanın

makeupfree dedi ki...

Sivilce yapmadı değil mi

PINKY FASHION dedi ki...

@MAKEUPFREE Ben de yapmadı