14 Aralık 2011 Çarşamba

Biten Ürünler

Calvin Klein - Spring Temptation : CK Blossom en sevdiğim yaz kokularından biridir, fakat pek kalıcı olmaması dolayısıyla bu seferde Spring Temptation denemek istedim. Blossom kadar kalbimi cezbetmesede kalıcı oluşuyla beğendiğim hoş bir meyve - çiçek kokusu oldu diyebilirim.
Mac Gingerly Sheertone Blush : Bu allığın rengine bayılıyorum, bitirdiğim ikinci aynı renk allık ve yine alacağım. Eğer buğday tenli iseniz denemenizi öneririm.
Clinique Dramatically Different Moisturizing : Bu nemlendirici ile ilgili bir sorun yaşamadım, cildimde sivilcelenme ya da yağlanma gibi problemler yaşatmadı. Ancak, artık 30 yaşına gelmiş olmam dolayısıyla, kırışık önleyici ve içinde SPF olan ürünleri tercih ediyorum, o nedenle bu kremi tekrar almayı düşünmüyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Parfüm olarak çiçeksi bir esinti ve kalıcılık istiyorsan sana en son aldığım Elie Saab'ı tavsiye edebilirim oldukça memnun kaldım canım ;)

PINKY FASHION dedi ki...

Be twin us, çok teşekkür ederim canım, senin zevkine çok güveniyorum ve mutlaka deneyeceğim:)