5 Aralık 2011 Pazartesi

PINKY'nin gözünden vizyondakiler

Bir film izleyeyim yıllarca aklımda kalsın, beni derinden etkilesin diyen biri değilim. Garip gelebilir ama, benim sinema felsefem "izle, eğlen, unut" dan ibarettir.
Yüksel Aksu'nun Dondurmam Gaymak filmini yıllar önce izlediğimde çok eğlenmiş ve gülmüştüm. Yine çoğunluğu yerel oyunculardan oluşan bir film çektiğini duyunca bu haftasonu soluğu sinemada aldım. Yüksel Aksu kendini tekrarlamamıştı, entelköy efeköy'e karşı filminin konusu diğerinden tamamen farklıydı ve ben yine çok eğlenmiştim..Sizde izlemek için eğlenceli birşeyler arıyorsanız, tavsiye ederim;)




Anadolu Kartalları'nı vizyona girdiği ilk hafta izledim. Çekimler olağanüstü, oyunculuk mükemmeldi. Bir ara kendimi Engin Altan Düzyatan'ın gerçekten Binbaşı olduğuna inanmış buldum. Bence mutlaka izlenmeli. Bu filme benim tek eleştirim, biraz uzun olduğuydu.

Not: sevgili Bouquets'in hediye çekilişine katılmak için tık tık

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Dondurmam gaymak çok başarılı bir filmdi, aynı yönetmene ait bu eğlenceli gözüken komediyi de izlenecekler listeme yazdım canım ;)


BeTwin Us

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Dondurmam Gaymak'ı ben sevmemiştim canım. Ama diğer tavsiyelerini izleyeceğim. Özellikle yerli Top Gun'ı çok merak ediyorum :)