16 Şubat 2012 Perşembe

MAGNETIC NAIL POLISH



Yeni çıkan magnetic ojeleri merak ettiğim için Pastelin magnetic ojesini görür görmez aldım ve eve gelir gelmez hemen denedim. Doğruyu sölemek gerekirse ben pek beğenmedim, fazla bir yanarlı dönerli geldi bana. Merak edenler için uygulamasını anlatayım, magnetic ojeyi sürdükten sonra kurumasına fırsat vermeden kapağın üzerindeki mıknatısı ojenin üzerine 10 saniye kadar tutuyorsunuz ve ojeniz 2 renk almış oluyor.

This time I tried magnetic nail polish. However, I don't really like it and feel like it is too shiny for me.

13 yorum:

Kiymet dedi ki...

bence cok guzel duruyor :) sevdim ben magnetic ojeleri =D
kolayca cok guzel bir goruntu cikiyor ortaya

Sevgiler !

Marta dedi ki...

Lovely nail polish!! I want it :)

rebeltakipte dedi ki...

bende merak ediyorum en kısa zamanda alıp deneyeceğim :)

Adsız dedi ki...

very nice

pasta köşesi dedi ki...

çok hoş durmuş canım sende ben beğendim işin doğrusu :) hatta alabilirimde...

Ivana dedi ki...

This looks so fantastic! Love it!

xx Ivana

Stop by sometimes :)
Macarons and Pearls

Duygu Senyurek dedi ki...

Harikaa

Constance Murphy dedi ki...

Great nail polish! Love it!

runwaymeeting.blogspot.com

Marcela Gmd dedi ki...

I like it!!!
Besos, desde España, Marcela♥

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Bence de canım. Tek renk daha hoş gibi.

Adsız dedi ki...

çok hoş bence hemen alınmalı ve denenmeliii :)

http://2chenindunyasi.blogspot.com/

Giz dedi ki...

Neler yapıyorlar :) çok hoş olmuş bence neden beğenmedin tatlım? ben de ilk fırsatta denemek istiyorum, doğru kombinle çok güzel olabilecek bir uygulama :)

Modagrafya dedi ki...

Herhangi bir marka oje ve bir mıknatısla da deneyebilir miyiz diye aklımdan bir düşünce geçti birden:)