20 Şubat 2012 Pazartesi

Saturday Shopping - ZARA, HERRY

Kar kış derken 3 haftadır alışverişe ara vermek zorunda kalmıştım. İndirimlerimlerin sonuna geldiğimiz şu günlerde pek birşey bulabileceğimi ümit etmesemde birkaç parça birşeyler alabilmenin mutluluğunu yaşıyorum :))

I couldn't have a chance to go shopping for about 3 weeks. Actually, I didn't have much expectation for this Saturaday since sales started ages ago. However, I managed to find some good pieces in the end ;)


Herry'den aldığım bu kazağın yaka detayını çok sevdim, ayrıca rengiylede son derece kullanışlı olduğunu düşünüyorum.


Aslında eldiven almak aklımda hiç yoktu ama bunların indirimde olduğunu görünce dayanamadım :)


Bu kazağı ise annem renginin bana yakışacağını düşünüp ZARA'dan almış, resimde pek birşeye benzemese de rengine bayıldım, hatta birde parlament mavisi var bedenini bulursam onu da alacağım :)



10 yorum:

melodyofcolors dedi ki...

Güle güle kullan tatlım eldivenini de ayrıca beğendim kazaklar da çok güzel :)

http://melodyofcolors.blogspot.com/

Veermel. dedi ki...

Nice sweaters! We love the colours <3

x

Hilal dedi ki...

Güle güle giy tatlım:)

just me dedi ki...

great finds ;)

http://excurlythoughts.blogspot.com/

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım. Hepsi güzel cidden.

CottonCandyINK dedi ki...

very nice

Lions, Tigers and Fashion OH MY! dedi ki...

LOVE the detail on the tan turtleneck :) xoxo

Giz dedi ki...

Kazağın yaka kısmındaki fır fır detay ne kadar güzelmiş canım :) kırmızının albenisini ayrıca çok sevdim, cicilerinin hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

Ahu dedi ki...

İlk kazağın yakasını ben de çok beğendim. O kazakla mutlaka küpe takmak ve saçları topuz yapmak lazım sanki :) Hepsini gülegüle kullan canım :)

Modagrafya dedi ki...

Hepsi bir harika, özellikle de eldiven, gle güle kullan:)