13 Nisan 2012 Cuma

LA ROCHE-POSAY - Toleriane Ultra


LA ROCHE-POSAY yaklaşık 3 gün önce, çok hassas ciltler için ürettiği Tolerine Ultra nemlendiricisinden gönderdi. Öncelikle, kendilerine çok teşekkür ediyorum.

  
Ürünün Özellikleri:
Alerjik ve ultra-hassas ciltler için yatıştırıcı günlük bakım
Cildi yatıştıran aktif içeriklerin eşsiz kombinasyonu ile güçlendirilmiş formülü sayesinde TOLERIANE ULTRA, içeriğindeki Neurosensine ve doğal yatıştırıcı La Roche-Posay Termal Suyu sayesinde, alerjik ve ultra hassas ciltlerlerde anında ve uzun süreli rahatlama sağlar ve cildin hassasiyeti günden güne azalır. 
Hava geçirmeyen yeni nesil ambalajı sayesinde, her kullanımda formülünün saflığı korunurken, zengin ve pürüzsüz dokusu uygulamadan sonra cildin hemen nemlenmesini ve yatışmasını sağlar.
TOLERIANE ULTRA, Koruyucu madde, paraben, parfüm, alkol, renklendirici ve lanolin içermez.
Fiyat : 54,90TL


Benim İlk İzlenimlerim:

Olumlu yanları;
- Hava almayan şişe tasarımını çok beğendim. Böylece koruyucu madde içermeyen ürün bozulmadan uzun süre kullanılabilir.
- Meraklı bir insan olduğum için ürün elime geçer geçmez kullanmaya başladım. Sürdüğünüz andan itibaren cildinizde güzel bir rahatlama hissediyorsunuz. Benim cildim için yeterli bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim.
- Ürünlerin ambalajlarına, ciltteki etkilerine olduğu kadar içeriklerine de önem verdiğim için, koruyucu, parfüm, paraben, lanolin, alkol ve renklendirici içermemesi benim için  büyük bir artı.

Olumsuz yanları;
-Şu ana kadar gözlemleyebildiğim tek olumsuz yanı, SPF güneş koruma faktörü içermemesi oldu.

5 yorum:

=/=// =/= dedi ki...

La Roche-Posey ve Clinigue ürünleri çok dikkatimi çekiyor. Paylaştıklarını dikkatlice takip ediyorum.

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Çok açıklayıcı ve güzel bir yazı, ebn de alerjik bir cilde sahip olduğum için denemeye karar verdim ama belki yaz yaklaştığı için korumafaktörlüsünü de çıkarma ihtiöalleri olabilir mi...

Que dedi ki...

Such a lovely blog, great pics too.

xoxo
http://www.qhuleque.blogspot.com

CMOS dedi ki...

La Roche-Posey ürünleri güzeldir:) ben baya kullandım:)

PINKY FASHION dedi ki...

@bir iç mimarın mabedi: şu ana kadar La Roche'nin böyle bir ürününden haberdar değilim ama duyarsam hemen haber vereceğim;)