5 Haziran 2012 Salı

CLINIQUE - Chubby Stick



Çıktığı günden beri çok sevilen Clinique Chuub Stick Lip Balmların Temmuz'da 10 yeni rengi geliyor. Bir lip balma göre çok daha fazla renk veren ve dudakları yapış yapış yapmayan hafif yapısıyla harika bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

İşe giderken "ben burdayım diyen" rujları kullanmayı çok sevmiyorum, o yüzden Chubby Stickler benim için çok kullanışlı oldu. Sevdiğim bir diğer özelliği ise, yapış yapış olmayan yapısı sayesinde saçlarımı açık bıraktığımda da rahatlıkla kullanabilmem.


İPUCU : Chubby Stickleri allık olarakta kullanabilirsiz veya allığınızın daha kalıcı olmasını istiyorsanız yanaklarınıza önce Chubby Stick sürüp üstüne toz allığınızı kullanabilirsiniz ;)

5 yorum:

bakimblog dedi ki...

mını boyları kofre olarak satılıyordu bırara ama kacırdım :s cok da uygundu fıyatları. Basın urunu degıl mı?

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Chubby Sticklerin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum.Özellikle yapış yapış olmaması harika.Hemen birkaç renk edinmeli:)Verdiğin ipucu da çok hoşuma gitti teşekkürler

pasta köşesi dedi ki...

evet evet bende burdayım diyeni sevmiyorum ki:)))
ne güzel öle yapış mapış olmaması yaw:)allık bilgisi hele şahane :)
öperim seni:)

PINKY FASHION dedi ki...

@bakımlıblog: evet canım basın ürünü

Unknown dedi ki...

bu ürünü çok merak ediyorum..alamadım bir türlü