1 Haziran 2012 Cuma

Pamuk Prenses ve Avcı


Dün akşam Veet'in sponsorluğunda gerçekleşen Pamuk Prenses ve Avcı filminin galasına gittim. Film bugün vizyona gireceğinden gitmeyi düşünenler için yorumlarını paylaşmak istedim;)

Başrollerini Kristen Stewart, Charlize Theron ve Chris Hemsworth'un paylaştığı filmde Twilight'den tanıdığımız Kristen Stewart Pamuk Prensesi, Charlize Theron ise kötü kalpli kraliçeyi canlandırıyor. Filmde kötü kalpli kraliçe Ravenna (Charlize Theron) ülkede ondan daha güzel tek kadın olan Pamuk Prensesin peşinde ve onu yakalaması için avcı Eric'i (Chris Hemsworth) görevlendiriyor. Fakat, avcı Pamuk Prensesi yakalamak yerine ona yardım etmeye karar verince herşey bir anda değişiyor.


Filmin konusu hakkında daha fazla bilgi vermek istemiyorum, heyecanı kaçmasın;) Oyunculuklara gelecek olursak, Charlize Theron'un güzelliğine hayran biri olarak onun kötü kraliçe rolüne çokta yakışmayacağını düşünüyordum, ancak yanılmışım. Tüm erkekleri baştan çıkaracak güzellikte olan kraliçe Ravenna rolünü ondan daha iyi kimse oynayamazmış:) Benim tek itirazım, ülkedeki en güzel kadının Kristen Steward olması olması oldu. Pamuk prenses, daha güzel olmasa dahi daha çekici bir kadın olabilirdi, ben Kristen'i bu role pek yakıştıramadım.

Pamuk Prenses ve Avcı diyince içinde kötülüğünde olduğu fakat masalsı aşkın ağır bastığı bir filme gittiğimi düşünmüştüm. Filmin asıl konusu ise, kötü kraliçe ve onun karabüyüleri ile mücadele edip, onu alt etmeye çalışan Pamuk Prensesin hikayesiydi. Filmin aksiyon ve macera yönünün ağır basması ve karanlık çekimleri beni biraz hayal kırıklığına uğrattıysada genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.

İzlemek isteyenler için filmin vizyona giriş tarihi 01.06.2012, Cuma ;)

4 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

sınemaya gıtmeyı bıle ozledım pınkıyyycımmmm :(((( cok tesekkurlerrr yınede:9

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Bu filmi gormeyi cok istiyorum, fragmanini gorup listeme yazmistim hemen, Julia Roberts li olani kacirdim, bunu gorebilirim umarim.

pasta köşesi dedi ki...

hımmmm peki canım mesaj alınmıştır izlenicek:))senin fotoların niye yok ama ki:)galadan:))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

merak ettiğim bir film ama bakalım gidebilecekmiyim:)