22 Haziran 2013 Cumartesi

ECOTOOLS KAPATICI FIRÇASI


Almadan önce kapatıcı fırçasına ihtiyacım olduğunu düşünmezdim. Fakat, kullanmaya başlayınca bu kadar geç keşfettiğime üzüldüm. 


Yüzümdeki ufak tefek sivilce lekelerini kapatmak için kapatıcı kullanıyorum. Fırça kullanmaya başlamadan önce elimle dağıtıyordum. Fırça kullanmaya başladıktan sonra ise fark ettim ki bu şekilde ürünün etkisini azaltıyormuşum. Fırça hem daha pürüzsüz dağılmasını sağlıyor hemde lekeler daha iyi kapanıyor.


Bazı bloglarda Ecotools Airbrush Concealer fırçasını hem far hemde kapatıcı fırçası olarak kullandıklarını okudum. Bende denedim, zaten çok yumuşak bir fırça olduğu için farı da iyi dağıtıyor. Fakat ben kesinlikle kapatıcı için kullanmayı tercih ederim.

Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı, Gratis de 10 civarındaydı. 

6 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

çok merak ediyorum bu fırçayı :) güzel günlerde kullan :)

Unknown dedi ki...

Bende de ecotools concealer brush var yumuşacık çok memnunum :) bunun ve benimkinin ne farkı var hala anlayamadım :)

Bence de elle dağıtmak yerine bunu kullanmak daha iyi kapatıyor. :)

kumralkizdan dedi ki...

Evet bu fircayi ne zaman gorsem aklima karistirici fircalari geliyor :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kozmetikle ilgili birçok değişik ürünü senden öğrendim Aysuncum. Ve bu fırçadavonardan viri. Gerçi ben böyle ıncık cıncık onu onla kapat o fırçayı şuna bunu buna kullanamam. Sabrım yok. Sürerim pudramı fırçayla basarım üstüne allığı, rimel ve ruj yallah ama merak da etmedim değiil bu ürünü:)) teşekkürler canım

Rainbow Gatherer dedi ki...

ben concealer ları parmaklarımla uyguluyorum, acaba fırçayla uygulanınca daha mı farklı duruyor .

Unknown dedi ki...

ben neden bir türlü bulamıyorum bu fırçayı gratislerde,..