24 Haziran 2013 Pazartesi

İNDİRİM ALIŞVERİŞİYLE KOMBİN


İndirim oranları çok yüksek olmasa da, bir çok marka da indirim başladı. Bende bu kombini, takılar hariç tüm parçaları son zamanda indirimlerden aldıklarımla yaptım. Sade, rahat ve beni yansıtan bir kombin olduğu içinde kendimi için mutlu hissettim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Normalde kıyafet fiyatlarını paylaşmayı pek sevmiyorum, fakat bu seferkiler indirimden olduğu için merak edenler olur diye aşağıda paylaşacağım. 


T-shirt : Koton, 15TL
Jean: Mango, 60TL
Shoes / Ayakkabı : H&M, 30TL 
Necklace / Kolye : Stradivarius










10 yorum:

kumralkizdan dedi ki...

Cok hos olmus :)

The World Of Mystery dedi ki...

kolye ve ayakkabı uyumuna bayıldımm çokta güzel kombinlemişsin =)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok hoş olmussun =)kolye favorim!

darkolivee dedi ki...

harika bir kolye
çok yakışmış canım

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Çok güzel olmussun sekerim.İnsanın fiziği de güzel olunca ne giyse yakışıyor :)

İlknur Kağan dedi ki...

canim cok guzel olmussun.kolyene bayildim. ayrica blogumdaki yorum icin cok tesekkur ederim:)

Unknown dedi ki...

Kot ve basic tshirtle sade ama şık bir görüntü elde etmişsin kolye ve topuklular ile :) bayıldım harika olmuşsun yine :)

Bilge Karadeniz dedi ki...

Çok güzelsin,kolyeye bayıldım💗💗💗

Bilge Karadeniz dedi ki...

Fıstıkkk:)))

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

cok şık durmus cok guzel olmussun canım:)