9 Temmuz 2013 Salı

KÜÇÜK SİYAH ELBİSE


Her kadının dolabında bir veya birkaç tane hayat kurtarıcı siyah elbise vardır. Siyah elbise, bizi fit göstermekle kalmaz, farklı aksesuar, ayakkabı ve çanta seçimleriyle her seferinde farklı kombinler yapmamıza da imkan verir. 

Ben bu seferki tercihimi siyah ayakkabı ve altın rengi aksesuarlardan yana kullanarak sade şıklık yakalamaya çalıştım. Umarım sizde beğenmişsinizdir.


Dress / Elbise : Zara (Terkoz Pasajı)
Shoes / Ayakkabı : Zara
Rings / Yüzükler: Zara
Bracelet / Bileklik: Mango
Shades / Gözlük : Tru Trussardi







Photos by S.U.

12 yorum:

gülümse dedi ki...

benim en çok gözlüklerin dikkatimi çekti çok hoş

fashionizelife dedi ki...

elbise çok güzel. sade ve asil bir modeli var. 2 haftaya bir düğüne katılacağım ve ben de siyah kısa kollu dar bir elbise giymeyi düşünüyordum, siyah ayakkabı ve altın aksesuarlarla tamamlayarak :) bu postundan sonra doğru bir karar verdiğimden bir kere daha emin oldum :)

gooogoook dedi ki...

Harika görünüyorsun, seçimler mükemmel!

günlük yaşamım dedi ki...

ayakkabılara bayıldım elbiseyi de layığı ile taşımışsın :)

darkolivee dedi ki...

harika görünüyorsun tatlım

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

zahmetsiz şıklık ve siyaha en çok altın rengi yakışıyor :)

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Bayıldım!

Unknown dedi ki...

Yalnızca ayakkabıya kanım ısınmadı pek. Onun haricinde bayıldım :)

Kuzununannesi dedi ki...

kesınlıkle cok haklısın tam bır kurtaruıcı gece gunduz ayrı sık :) ve sen cok zarıfsın yıne gold parcalarla butunluk saglamıs komnbın..sevgıker

Instant Milk dedi ki...

Amazing heels!! Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

Oh, I just started following you on GFC and Bloglovin by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

These are my links hun <3:
Instant Milk link
Facebook page link
Twitter link
Bloglovin link

xx

Pinarissima dedi ki...

4.fotona bayıldım baby

Unknown dedi ki...

Ayakkabılarına ba-yıl-dım :)
Çok hoş görünüyorsun.
Siyah hernekadar zarif bir renk olsa da herkese gitmiyor. Sen kendine çok yakıştırmışsın.

ve tabi ki takibimdesin
Ben de beklerimm:)
www.deniztamturk.com