30 Temmuz 2013 Salı

REAL TECHNIQUES - Expert Face Brush


Real Techniques fırçaları bir çok blogda görüp merak ediyordum. En sonunda bende expert face brush ile açılışı yaptım.


Fırça geçen hafta elime geçti. Gelir gelmez büyük bir heyecanla kullanmaya başladım. Fırçanın kılları oldukça yoğun ve yumuşak. Şu ana kadar 2 defa yıkadım, herhangi bir dökülme yapmadı. 


İsmine uygun olarak, neredeyse yüzün her bölgesinde kullanabiliyorsunuz. Fondöten uygulama konusunda inanılmaz başarılı. Daha önce de fondöten fırçaları kullanmıştım ama fondöteni bu kadar başarılı ve pürüzsüz uygulayanına rastlamamıştım. Tek kötü yanı, ürünü biraz fazla emiyor oluşu. Örneğin, body shop'ın fondöten fırçasıyla kıyasladığımda 2 kat daha fazla ürün kullanmam gerekiyor. Normalde, son kullanma tarihlerinden önce fondötenleri bitiremediğim için, bu olumsuzluğa çok takılmadım ama her gün fondöten kullananlar bu özelliğini sevmeyebilirler.


Fondöten dışında, allık, kontür ve kapatıcı fırçası olarak da kullanabiliyorsunuz. Kapatıcı hariç diğerleri için kullandım. Hepsinde beğendim, özellikle allığı çok doğal uyguluyor.

Fırçayı, Cloud10beauty sitesinden aldım. Kargosu dahil yaklaşık 43 liraya geldi. Ürün, sipariş tarihinden itibaren 1 hafta içinde elime ulaştı.


2 yorum:

audrey dedi ki...

Güle güle kullan ben de hayranım buna ürünü birazfazla almadı önemli değil bitsinler diye uğraşıyorum zaten :))

Elidaa dedi ki...

O kadar merak ettim ki bu fırçaları son zamanlarda her yerde karşıma çıkıyor sanırım dayanamayıp bende alacağım :) Güle güle kullan