16 Ekim 2013 Çarşamba

YENİ PARFÜM: GIORGIO ARMANI Si


 Giorgio Armani'nin yeni parfümünü ilk kez geçen hafta deneme fırsatı buldum. Benim için çok yeni bir koku olduğundan, onu değerlendirebilmek için kolumda denedim. Sonra gözlerimi kapatıp bu kokuyu kullanan kadını hayal etmeye çalıştım. Gözümün önünde, şehirli, şık, sofistike ve bakımlı bir kadın canlandı. Özellikle, kış aylarında kullanmak için ideal bir koku olduğunu düşündüğüm Giorgio Armani Si, günlük kullanıma uygun ve oldukça kalıcı.


Parfümün Özelliklerine gelirsek;

Üst Nota       : Siyah Frenk Üzümü
Kalp Notası  : Frezya, Mayıs Gülü
                          Dip Notası    : Vanilya, Paçuli, Değerli odun harmanı



1 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

ıyı bayramlar tatşlım cok merak edıyorum bu kokuyuuu keısn deneyecegım..sevgıler