15 Kasım 2013 Cuma

Sonbaharı Seviyorum


görsel : fotokritik.com


Sevgili Biricit ve Sende İncel beni mimlemiş, kendilerine teşekkür edip soruları cevaplamaya geçiyorum

1. Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler nedir?

Yaz insanı olduğum için Sonbahar beni biraz hüzünlendirir ama yinede kara kışa girmeden güneşin son demlerinin keyfini çıkarmayı seviyorum.

2. Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Mini elbise üzeri trençkot ve altına topuklu ayakkabı.

3- Sonbaharda makyaj trendin nedir? 

Sonbahara özel değil ama son zamanlarda nude göz makyajı ve bordo ruj kullanmayı seviyorum.

4- Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?

Bu mevsime çok yakıştırdığım Ronnefeldt çay çeşitlerini içmeyi seviyorum. Özellikle, Rooibos African Cream favorim.

5- Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

Kesinlikle İntikam!

6- Sonbaharda geleneğin nedir?

Yazın sinemaya gidip kapalı yerde vakit geçirmekten hiç hoşlanmam o yüzden sonbahar benim için sinemaya yeniden başlama mevsimidir :)

Bende bu Mimi sevgili rebeltakipte, gooogoook, kozmetik perisi, sellini's mode, damla kalaycık, hayattan payetlere  e gönderiyorum.

7 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Pinky ciğiiiim çok teşekkür ederim , keyifle okudum :)
Bu mimi yapmıştım bi kaç gün önce ;)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Artık eskisi kadar sık vakit bulamasam da, sonbaharın en güzel tarafı, benim için de sinema sezonunun başlamasıdır :)

sen de incel dedi ki...

Kış olmasında sonbahar ile idare ederim :) Yaz insanıyım ben cevaplar için ayrıca teşekkür ederim

El ele geziyoruz... dedi ki...

sarı yapraklar, romantizm, pıtı pıtı yağmur sesi :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

canım tesekkurler yanıtladığın ıcın senin giyim tarzını cok beğeniyorum ben :) sonbahardada cok sık oluyorsun bence:)

Adsız dedi ki...

Pinky'cim çok teşekkürler.. Yeni gördüm hemen yapıcam :)

gooogoook dedi ki...

Çok teşekkürler canım, en kısa sürede yanıtlayacağım:) İnceliğin için çok teşekkürler;)) Sevgiler.