17 Aralık 2013 Salı

Loreal Skin Perfection Serisi ile Kusursuz Cilt Artık Hayal Değil!


Birçok kadın gibi benim de cildim kusursuz değil. Özellikle, cilt tonu eşitsizlikleri ve geniş gözenekler, beni oldum olası rahatsız etmiştir. Loreal’in Skin Perfection serisini kullanmaya başlamamla cildimde hissedilebilir ve gözle görülür farklar oluşmaya başladı. Böyle bir ürün keşfetmişken bunu sizlerle paylaşmamak bencillik olurdu, o yüzden daha fazla bekleyemedim. Hemen kolları sıvayıp, etkileriyle olduğu kadar kokusu ve ambalaj tasarımıyla da beni kendine hayran bırakan bu seriyi sizlerle paylaşmaya karar verdim.



Loreal Skin Perfection serisinde, Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum, Cilt Kusursuzlaştıcı Günlük Nemlendirici ve Cilt Kusursuzlaştırıcı 6’sı 1 arada BB Krem bulunuyor. Benim bu maceraya başlamam ise, ilk olarak Serumla oldu. Serumu kullanmaya başladıktan sonra 1 hafta gibi kısa bir sürede gözeneklerimin daha sıkı olmaya başladığını gördüm ve hemen nemlendirici ve BB kremini de aldım. Ürünleri düzenli olarak kullandıktan yaklaşık 2 hafta sonra ise, sivilce izleri ve kızarıklıklarda gözle görülür azalmalar oldu. Cildim daha pürüzsüz ve makyajsızken dahi güzel. Hayalimdeki kusursuz cilde adım adım yaklaştığımı görmek inanılmaz keyifli. Sizde, daha güzel bir cilt hayal ediyorsanız hiç beklemeyin hemen Loreal Skin Perfection serisini kullanmaya başlayın.



Bu arada, size ufakta bir tüyo vereyim. Loreal’in http://prod.webapps.cb.otstc.eu/skinperfection/app/#/upload_choice_mode/tr_TR adresine fotoğrafınızı yükleyip, ücretsiz cilt analizi yaptırabilir ve cildiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.



Türkiye’nin en çok takip edilen bloggerları, Meriç Küçük, Gamze Biran ve Nil Ertürk, bir parçası oldukları Kusursuz Cilt Hareketi'ne 3'er takipçisini de dahil ettiler. Bloggerlar ve seçtikleri 3'er takipçi, 1 ay boyunca Skin Perfection ürünlerini kullanıp, deneyimlerini http://skinperfection.lorealparis.com.tr/ ’den paylaşacaklar. Onların yorumları ne olacak merak içindeyim. Sizde, sonucunu kendi gözlerinizle görmek isterseniz http://skinperfection.lorealparis.com.tr sitesini mutlaka takip edin.

İçerik: pinkyfashionbeauty.blogspot.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

güzel bir ürüne benziyor canım :)