11 Haziran 2014 Çarşamba

BIOTHERM AQUASOURCE NUIT


Güzel bir cilde sahip olmanın en önemli kurallarından biride cildin nem ve yağ dengesini korumak. Cildimizi temizlemek veya yağdan arındırmak için kullandığımı bir çok ürün, yağ ve kir ile birlikte cildim nem tabakasının yok olmasında sebep oluyor. Nem kaybına uğrayan cilt ise daha fazla sebum üretip cildin yağlanmasına sebep oluyor. İşte bu yüzden, cilt temizliği sonrası cildi yağlandırmadan nemlendiren ürünler kullanmamız önem taşıyor.


Biotherm Aquasource Nuit, jel kıvamında bir serum. Cildi yağlandırmadan yoğun nem veriyor. Akşam, makyajımı temizledikten sonra ve nemlendiriciden önce kullanıyorum. Ciltteki gerginliği anında gideriyor ve cildi nemlendiriciye hazırlıyor. Açık konuşmak gerekirse, bazı zamanlar nemlendirici sürmeye üşeniyorum. O günlerde dahi serumun tek başına verdiği nem yeterli oluyor.


Resimlerde gördüğünüz ürünün seyahat boyu. İçinde 15 ml ürün var fakat yinede bereketli olduğunu söyleyebilirim. 1 aydır her gün kullanıyorum hala içinde bir kaç günlük daha ürün var. Normalde, 50 mllik serum şişesinde satılıyor.


Ürünün hafifliği ve verdiği yoğun nem nedeniyle ürün bittiğinde tam boyunu almayı düşünüyorum. Gerçi kullanılmayı bekleyen ürünlerden fırsat yakalayabilir miyim onuda bilmiyorum ama alışveriş listeme girmeyi başardığını söyleyebilirim :))

Not: Hediyenizi kendiniz seçebileceğiniz blog çekilişi devam ediyor, katılmak için tık tık

Hiç yorum yok: