11 Aralık 2014 Perşembe

Avon Big & Daring Mascara Yorumlarım


Geçtiğimiz günlerde Avon, şık bir paket içinde yeni çıkardığı Big & Daring maskara ile çok beğenilen Super Shock göz kalemini gönderdi. Paketi ilk açtığımda beni en çok heyecanlandıran ürün supershock göz kalemi oldu. Çünkü, daha önce bir tane bitirmiş ve çok beğenmeme rağmen yenisini almaya fırsat bulamamıştım. Dolayısıyla, Avon'un bu sürprizi karşısında gerçekten çok mutlu oldum.


Her zaman olduğu gibi, ürünleri yorumlamak için önce onları 10 -15 gün kullandım. Supershock göz kalemi zaten bildiğim bir ürün olduğu için, özellikle Big & Daring Maskara hakkında yorumlarımı gönül rahatlığı ile yazmak için hazırım:)


Rimelde en önem verdiğim özellik, verdiği hacim olduğundan sürer sürmez kirpiklere verdiği hacmine bakarım. Big & Daring maskara hem uzunluk hemde hacim verme bakımdan gerçekten çok başarılı. Ayrıca, bunu kirpikleri birbirine yapıştırmadan yaptığı için kirpiklerde yarattığı etkiye ayrıca bayıldım.


Çalıştığım için rimeli, sabah erken saatte uygulayıp gecenin bir yarısı çıkarmama rağmen hiç bir dökülme ile karşılaşmadım. Zaten ürünün reklamlarında da 24 saate kadar dayanıklı olduğundan bahsediyor. Hiç bir zaman maskara ile o kadar uzun saat geçirmediğim için bana 12-14 saat kalıcı olması yetiyor :)

Ürün hakkında olumsuz yorumum, sadece suya dayanıklı oluşu olabilir. Bu özellik, bir çok kişi için olumlu bir yön olsa da, üşengeç tabiatım nedeniyle suya dayanıklı olan rimeller daha zor çıktığından dayanıklı olmaması daha çok hoşuma gidiyor :) Onun dışında maskaranın hiç bir olumsuz yanını gözlemlemedim.


Yukarıdaki resimde maskaranın 2 kat uygulanmış halini görebilirsiniz. Acelem olduğunda, verdiği yoğun hacim ve uzunluk sayesinde sadece rimel ve eyeliner ile göz makyajımı tamamlayıp zamandan kazanabiliyorum.

Siz Big&Daring maskarayı denediniz mi? Görüşleriniz neler paylaşırsanız sevinirim.

4 yorum:

nily21 dedi ki...

ben maalesef sevemeyenlerdenim, blogda da yazmıştım. Fırçanın kocaman oluşu benim gibi ince kirpikliler için büyük problem, her yana bulaşıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Bir de kirpikleri fazlasıyla sertleştirmesini sevmedim.

El ele geziyoruz... dedi ki...

loreal telescopic'ten başka ne aldıysam beğenmedim :S acaba denesem mi :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Bende bir haftadır kullanıyorum ve yakında yorumlarımı yazacağım.Avon maskaraları içinde son zamanda en iyi sonucu bu ürünle aldığımı söyleyebilirim şimdilik :)

Bluestudydaily dedi ki...

Ben henüz kullanmadım ama suya dayanıklı ve uygun fiyatlı bir rimel arıyodum ve yorumlara bakma ihtiyacı duydum normalde hiç düşünmeden alırdım ama essence in all eyes on me maskarasının suya dayanıklı olanını aldım ama suya dayanıklılıkla alakası yok su deydiği gibi söküldü.gerçekten işime yarayan bir yazı oldu ellerinize sağlık şimdi gönül rahatlığı ile alabilirim