30 Aralık 2014 Salı

Burgundy, Winter and New Year


Yılın son gününden herkese merhaba. Eskiden yılbaşı kutlamaları için heyecan duyardım, şimdi ise bir yıl daha geçti diye hüzünleniyorum. Okul bitince zaman çok çabuk geçiyor, hali hazırda okulu devam eden varsa kıymetini bilsin. Hatta, eğer imkan varsa master vs. birazcık uzatmakta mahsur olmayabilir ;) 

Bugünkü postumda fotoğraflar biraz karanlık çıktı. Hava erken karardığı için kışın çekim için doğru zamanı yakalamak güç olabiliyor. Bu seferlik kusuruma bakmamanızı rica edeceğim.

Üstümdeki tunik aslında şu sıralar çok moda olan gömlek elbiselerden. Fakat ben bu seferlik tayt ve kemer ile tunik gibi kullanmayı seçtim. Böyle çok amaçlı parçaları seviyorum. Farklı kombinlerle, farklı stiller yaratabiliyorsunuz. Eğer incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz, üstelik şu an indirimde ;)


Dress / Gömlek Elbise: Click here / Buradan
Leggings / Tayt: İpekyol
Belt / Kemer: Miss Selfridge
Boots: Nine West
Clutch: Burberry
Shades / Gözlük : Escada







İYİ SENELER...

1 yorum:

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

çizmelerine bayıldım canım :) evet katılıyorum mezun olduktan sonra zaman çok çauk geçiyor. iki yıl sonra bende tekrar mastera başladım ki biraz yavaşlasın diye :)) sevdiklerinle güzel bir yıl diliyorum :))