28 Ocak 2015 Çarşamba

RIMMEL KAŞ MASCARASI - Rimmel Brow This Away


Sevdiğim kaş ürünlerini paylaşmaya devam ediyorum. Bu seferki ürün, Rimmel'in geçtiğimiz yıl piyasaya sürdüğü Brow This Away isimli kaş maskarası.

Piyasada farklı markaların kaş maskaralarına rastlamak mümkün. Fakat, nedendir bilmiyorum bunların çoğu yüksek fiyat grubunda yer alan markalar. O nedenle, kaş maskarasını uygun fiyatlı bir markada bulunca, indirime girmesini beklemeye gerek görmeden aldım.


Kaş maskaralarının esas görevi, kaşları sabitleyerek daha kontrollü görünmelerini sağlamak. Renkli kaş maskaları, hem kaşları sabitlemek, hem de boşluk varsa onları doldurmak için kullanılabiliyor. Benim gibi problemli kaşlarınız varsa, öncelikle kaş kalemi veya farı ile şekil verip sonrasında maskara ile sabitleyebilirsiniz.

Rimmel Brow This Away, uygun fiyatıyla ve performansıyle beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu. Sürdüğüm anda yapay bir görünüm vermeden kaşlarımı sabitliyor. Gün içinde akma  / bulaşma problemi şu ana kadar hiç yaşamadım. Vaktimin dar olduğu zamanda maskarayı tek başına kullandığım zamanlar dahi oluyor.


Ürünün fırçası, normal rimel fırçalarına göre daha küçük. Bu sayede kaşlarınıza daha rahat uygulayabiliyorsunuz. Hatta, biraz daha küçük olsaydı, iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Uygulamanın daha kolay olması için fırça üzerine fazla gelen ürünü almanız işinizi kolaylaştırabilir.

Uzun lafın kısası, fiyat / kalite oranıyla verdiğim paranın karşılığını aldığım, eğer bitirebilirsem tekrar alabileceğim bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Sizde denemek isterseniz, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

9 yorum:

Hüzün Hüzün dedi ki...

Böyle bir ürüne ihtiyacım vardı. Bilgi için teşekkürler
Sevgiler

sosyalanneyimcom dedi ki...

Hiç kaç maskaram olmadı watsona bir uğramak lazım demekki :)

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

madamemine dedi ki...

Kas maskarasi hic kullanmadim ama bu yazinizdan sobra en kisa surede bi bakacagim :)

ilke Çevik dedi ki...

Ah bir de bulabilsek :) Ne zaman gitsem yok =( güzel günlerde kullan.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

gule gule kullan canım bende farkındayım emınım hıssedıyorm sevecegımden :)

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Benim de böyle bir ürüne ihtiyacım var sanırım :) Watsons'a gidince bakayım.

Sevgiler blogkizsalseyler

İnci Çelik dedi ki...

Farklı bir markanın kaş maskarasını aldım ama hiç kullanmadım. Sayende hatırladım deneyeceğim.

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Birazdan watsona ugrayacaktım.. Bu ürünede bakayım..