20 Nisan 2015 Pazartesi

BIOTA LANSMANI



Geçtiğimiz haftasonu, sevgili İlknurunDünyası' nın katkıları ile Biota lansmanı gerçekleşti. Blogger arkadaşlarımızla hem keyifli bir gün geçirdik, hem de markanın yaptığı sunumlarla saç bakımından beslenmeye kadar bir çok konuda faydalı bilgiler edindik.


Biota'nın sunumunda önceliği saç bakımı ve saç ürünleri aldı. Firmanın farklı sorunlar için geliştirdiği şampuan çeşitleri bulunuyor. Ürünlerin en büyük özelliği ise, formüllerinde doğal içeriklere yer yeriyor oluşları.

Bioblas şampuanları, saç dökülmesi problemine karşı öneriliyor. Bioblas'ı bende bir kaç sene önce kullanmış ve memnun kalmıştım. Fakat, blog için yeni ürünler deneme zorunluluğu duyduğum için tekrar almaya fırsat bulamamıştım. Saç dökülmesini fark edilir şekilde azalttığını söyleyebilirim.


Firmanın en yeni şampuanı Restorex, saç uzamasını hızlandırmak için geliştirilmiş bir ürün. Saçlarının uzamamasından veya yavaş uzamasından şikayetçi olanlara öneriliyor. Henüz, Restorex şampuanı kullanmaya başlamadım ama kullanıp etkisi hakkında görüşlerimi önümüzdeki aylarda paylaşmayı planlıyorum.


Bioder markasının tüy azaltmaya yönelik ürünlerini hemen hepimiz biliyoruzdur. Marka, son yıllarda ürün gamını genişletmiş ve akneden lekeye bir çok farklı cilt sonuna karşı içlerinde nemlendirici, peeling, vücut losyonu, temizleme jeli olan farklı ürün grupları geliştirmiş.

Lansmanda benim en çok dikkati çeken marka, klor kullanılmadan beyazlatılan kadın pedleri  ile Biolady oldu. Sağlığa zararlı olmasına rağmen marketlerde satılan pedler maalesef klor ile beyazlatılıyormuş. Biolady ise kesinlikle klor içermiyor ve sadece eczanelerde satılıyor. 


Lansmanın sürprizi ise Karaoke partisi oldu. Ben bu karga sesimle hayatta şarkı falan söyleyemem desem de kendimi sahnelerden çok fazla uzak tutamadım :)) 


Lansman sonunda, bir sepet dolusu ürün şirin bir sepet içinde hediye edildi.

Kullanmaya başladığım ürünlerle ilgili yorumlarım ise şöyle;


Bioder Bio Clean 2in 1 Peeling: Akneye müsait cildim olduğundan haftada iki defa peeling yapmaya özen gösteriyorum. Peeling seçerken, içeriğindeki partiküllerin cildi tahriş etmeyecek boyutlarda  olmasına dikkat ediyorum. Bioder peelingin içeriğindeki partiküller çok ince ve hassas ciltleri için uygun. Bu nedenle, haftalık cilt bakımımın parçası oldu.


Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi: Yine daha önce kullandığım Bioblas ürünlerinden biri. Saç dökülmesine etkisi olup olmadığını gözlemleyebilecek kadar uzun kullanmadım ama durulanmaya gerek olmadığını için yaz aylarında pratik buluyorum.


Nutraxin Papatya: Nutraxin  sadece eczanelerde satılıyor ve tamamen doğal ürünlerden oluşuyor. İçeriği hijyenik olarak el değmeden paketleniyor ve bu özelliği ile aktarlardan alınan açık ürünlerle arasında fark yaratıyor. Papatyayı çay olarak tüketmeye başladım. 5-10 dk sıcak bekletmeniz gerçek papatya tadını ve kokusunu almanız için yeterli ;)

2 yorum:

ilknurundunyasi dedi ki...

harika bir günde bize katıldığın için çok teşekkür ederim Sevgili Aysun.

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Öyle güzel bir gündü ki çok güldüm ,çok eğlendim. Tekrar görüştüğümüze de çok memnun oldum.