8 Haziran 2015 Pazartesi

KENDİ HEDİYENİ KENDİN YARAT


Babalar günü yaklaşırken, babanıza sıradan hediyeler yerine ona özel bir şeyler almak, daha da önemlisi kendi tasarladığınız hediyeyi vermek isterseniz bu postu okumaya devam etmenizi tavsiye ederim.

Snapmade, t-shirtten saate, çakmaktan şapkaya kadar bir çok ürünü kişiselleştirmenize hatta sevdiklerinizin resimlerini yüklemenize olanak veren bir site.



Sitenin kullanımı gayet kolay. Öncelikle, hangi objeyi kişiseleştirmek istediğinize karar veriyorsunuz.


Örneğin ben, eşim için özel bir t-shirt yapmak istedim. T-shirtün modelini ve rengini seçtikten sonra sıra üzerine nasıl bir resim veya yazıyı yükleyeceğime geldi. Resmin çok sade olduğunu düşünürseniz ve farklılık yaratmak isterseniz bu da mümkün ama ben orijinalliğini korumak istedim ve resimde değişiklik yapmadım.  


Sonraki aşamada, ödemeyi yapıyorsunuz ve size verilen takip numarası ile kargonuzu takip edebiliyorsunuz. Benim kargomun gelmesi yaklaşık 2 hafta sürdü.


Veee sonuuuç... Oğlumuzun, organik t-shirt üzerine basılmış resmi tam istediğim gibi oldu. Baskı ve t-shirtün kalitesine beklentilerimin üzerinde çıktı. Özellikle, t-shirtün organik pamuktan üretilmiş olması yaz aylarında sentetikten kaçanlar için ideal bir seçim die düşünüyorum.

1 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

çok güzel bir siteymiş teşekkürler ♥