30 Temmuz 2015 Perşembe

AVON WINGED OUT MASCARA



Yanına sadece 3 ürün alıp tatile çık deseler, bir tanesi mutlaka maskara olur. Makyaj yapmasam bile  rimelle kirpiklerimi belirginleştirdiğim için en çok tükettiğim ürünün başında rimel geliyor. O yüzden bir çok farklı rimeli deneyip buradan paylaşma şansı buluyorum.


Geçtiğimiz aylarda, Avon'un yeni piyasaya sürdüğü Avon Winged Out maskarayı kullanmaya başladım. Avon'un rimellerinden şu ana kadar benim hayal kırıklığına uğratan olmadı, Winged Out maskarayı ise diğer kullandıklarıma oranla daha fazla beğendim.  


Öncelikle, rimelin kirpiklerde ağırlık yapmamasını çok sevdim. Çünkü, rimelimi sabah sürüp ancak gece temizleyebildiğim için ağırlık yapanlara çok tahammül edemiyorum. 

Rimelin bir diğer olumlu özelliği, kirpikleri tek tek ayırarak, uzun göstermesi. Çok yoğun hacim isteyenler belki bu rimeli çok tercih etmeyebilirler, çünkü rimel verdiği hacim orta derecede ama uzunluk konusunda son derece başarılı. 


Bir rimeli değerlendirirken dikkat ettiğim bir diğer nokta ise, gün sonunda göz altlarına akma, dökülme, bulaşma vs yapıp yapmaması oluyor. Avon Super Extend Winged maskarayı bitene kadar her gün kullandım ve kesinlikle bu konuda en ufak bir sorun yaşamadım.


Rimelin uygulanmış halini resimde göstermeye çalıştım, fakat fotoğraf makinenim objektifi arızalandığı için resimler çok net değiller :(( O yüzden kusura bakmamanızı rica ederim. 

Siz son zamanlarda hangi rimeli kullanıyorsunuz. Paylaşırsanız sevinirim

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla kullanının avon ürünlerini ben de seviyorum