6 Kasım 2015 Cuma

2015 - 2016 Kış Alışveriş Listesi



Bugünlerde bloğumu hiç olmadığı kadar ihmal ettiğimin farkındayım. Bahane olsun diye söylemiyorum ama inanılmaz yoğun günler yaşıyorum. Kendime ayıracak zamanı dahi zor bulduğumu söyleyebilirim. Hal böyle olunca, kışlık alışveriş konusunda da bu kış geciktim. Almak istediğim bir kaç belirledim ve alışveriş ayıracak vakit bulamadığım için internet siparişleri ile durumu toparlamaya çalışacağım ;)


Bu sene, mutlaka oversize bir palto almak istiyorum. Karar vermekte zorlandığım nokta ise; yukarıdaki gibi kısa ve renkli bir tane mi, yoksa aşağıdaki resimdeki gibi uzun bir model mi almalıyım onu tam bilemiyorum. Zannedersem alttaki gri model daha ağır basacak gibi. 

İncelemek isterseniz yukarıdaki modele buradan, aşağıdaki modele buradan ulaşabilirsiniz.



Bu sezonun yükselen trendlerinden biri de hiç kuşkusuz gömlek elbiseler. Özellikle de salaş modelleri daha bir başka seviyorum. Mesela, böyle bir elbiseyi aşağıdaki botlar ve uzun bir hırkayla kombinlemenin harika olacağını düşünüyorum.

Gömlek ve elbiseyi online sipariş vermek veya bilgi almak isterseniz resimlerini üzer,ne tıklayabilirsiniz ;)

Kullandığım çantaların çoğunun ağır olduğu için şöyle kullanışlı ama hafif bir model arayışına girmiştim. Büyük clutch çantalar moda olunca da böyle bir model almaya karar verdim. İncelemek isterseniz resmin üstüne tıklayabilirsiniz. Fiyatı, 21$.



Şimdilik yaptığım alışveriş listesi bunlardan ibaret, yeni bir liste oluşturursam tekrar buradan paylaşmaya devam edeceğim ;)

2 yorum:

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

İçim ısındı görünce bile...

http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/victorias-secret-fashion-show-2015-ice.html

Moda Düşleri dedi ki...

İlk görselde ki çok hoş :)