25 Şubat 2016 Perşembe

YVES ROCHER GRAND ROUGE - Rose Hale


Bu bloğumda yorumlayacağım kaçıncı nude ruj, sayısını hatırlamam mümkün değil. Rengini, yapısını beğendiğim nude tonlarda ruj görünce almadan duramıyorum. Bu seferki rujum ise canım arkadaşım Serap Tan'ın hediyesi. Keyifle kullandığım rujumu sizlerle de paylaşmak istedim. 


Yves Rocher Grand Rouge serisindeki rujların özelliği, kalıcı, yoğun renklerinin yanı sıra nemlendirme özelliklerinin de olması. Eskiden kalıcı ruj denildiğinde kupkuru yapıları ile dudağa yapışan rujlar gelirdi. Yeni nesil rujlarda ise hem nemlendirme hem de kalıcılığı bir arada bulabiliyoruz.


Ruj ile ilgili benim düşünceme gelirsek; nemlendirme özelliğini başarılı buldum. Kalıcılığını gözlemleme şansım maalesef olmadı çünkü ben ruj yiyen bir insan olduğum için rularım dudağımda uzun süre kalmıyorlar :) Bendeki Rose Hale, çok güzel sıcak tonlarda bir ten rengi. Nude ruj sevenlerin denemesini tavsiye edebilirim ;)

1 yorum:

Moda Düşleri dedi ki...

Güzel bir tonu var ayrıca nemlendiriciği özelliği artı bir özellik.