26 Ekim 2017 Perşembe

Doğum Kilolarımı Nasıl Saklıyordum?


Bu fotoğrafları çektireli aylar oldu ama yayınlamayı unutmuşum. O zamanlar, doğum kilolarım olduğu gibi duruyordu ve ben tabiki onları saklayacak şekilde giyiniyodum. Aslında hamileliğim boyunca çok dikkatli beslendiğim için büyük bir kilo problemim olmadı ama doğum yaptıktan sonra sütüm olsun diye homini gırtlak yediğim için doğum kilolarımdan biraz geç kurtuldum. Bu süreçte, kilolarımı gizleyecek ve beni zayıf gösterecek giymeye özen gösterdim. Mesela, maxi elbiseler giyip altına dolgu topuklu ayakkabılar giydim. Böylece, boyumu uzun gösterip ince gösterme illüzyonu yaratmaya çalıştım veya siyah taytların üstüne yine dar bluzler giyip üstüne ceket giyerek kilolarımı gizledim. Emzirmeyi bıraktıktan sonra, yediklerime dikkat edip kilolarımdan kurtuldum. Şimdi istediğimi giyiyorum.





Hiç yorum yok: