24 Mayıs 2013 Cuma

CİLT BAKIMI - ANNE TAVSİYESİ


Bugüne kadar hep kendi yaş grubuma uygun ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşabildim. 50 yaş ve üstü ürünlerle ilgili hiçbir yorum yapamadığım için bu konuda annemden yardım istedim. Kullandığı ve beğendiği ürünlerle ilgili fikirlerini benimle paylaştı, bende blogda bu ürünlere de yer verme şansı buldum ;)

Öncelikle, annemin cilt bakımında kozmetik ürünlerden daha çok doğal ürünlere yer verdiğini belirtmem gerek. Mesela, nem maskesi yerine belirli aralıklarla yüzüne saf çiçek balı sürüp yaklaşık 20dk. bekleyip yıkıyor. Cildindeki lekeler içinse, çilek püresine biraz limon sıkıp maske yapıyor. Doğallığa bu kadar önem verdiği vermesi dolayısıyla da, kullandığı ürünlerin içeriği onun için belkide en önemli nokta.



Clinique Repair Lift SPF15 : Annem, doğallığa olan düşkünlüğü sebebiyle kırışıklık kremlerine 45 yaşından sonra başladı. Bu tür yüzü toparlayan ve kırışıkları engelleyen kremlerden mucize beklemek doğru olmadığı için, kırışık oluşmaya başlamadan önce önlem almakta fayda var. O yüzden, bu konuda kendisi geç kaldığını düşünüyor. 

Christian Dior Capture Sculpt 10, Estee Lauder Resilience Lift kullandıktan sonra Clinique ile devam etmesinin sebebi ise; öncelikle SPF 15 koruma içeriyor olması ve gün içinde ayrıca bir koruyucu krem kullanmaya gerek duymaması. Ürünün parfümsüz oluşu ve daha önce kullandığı ürünlere kıyasla fiyatının uygun oluşu da Clinique repairwear lift'i seçmesinde etkin rol oynamış.




Darphin Ideal Resource Wrinkle Minimizer Perfecting Serum: Doğal içeriği ile annemin favorilerinin en başında geliyor. Ürünün özelliği, içerindeki Mazı Ağacı özü ile kırışık görünümü azaltıp,  cildi içeriden besleyerek gözenek sarkmasına karşı savaşması. Ürünün nemlendirme vaadi olmasa da annem çok iyi nem verdiği görüşünde :))

Umarım post hoşunuza gitmiş ve size veya annenize bir yararı dokunmuştur. Ürünlerle veya kullandığı doğal maskelerle ilgili bir sorunuz olursa lütfen sorun. Bu arada, çiçek balı maskesini bende yapıyorum ve balın cilde çok iyi geldiğine inanıyorum.O yüzden mutlaka ama mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum ;))


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Valla ben 24 yaşındayım, ki yaşıma göre de makyajsız gayet genç görünüyorum fakat ona rağmen geçenlerde aynada alnımdaki bir kırışıklığın derinleştiğini fark ettim ve hemen gittim 20 yaş üstü için bir kırışıklık kremi aldım :D kaşlarımı da kaldırmamaya çalışıyorum ama nafile. Anneniz ne güzel 45 yaşına kadar hiç ihtiyaç duymamış.

sena zeyrek dedi ki...

bence de en uygunu cildimize yaşımıza uygun nemlendiriciyi bulup kullanmak geç kalmak istemem bende :)
anneye selam

Belleeamie dedi ki...

ben bir turlu bu clinique urunlerini sevemedim malesef.. :(

Unknown dedi ki...

KUZUCUUMM BUGUN GELIYORSUN DEGIL MI???