8 Mayıs 2013 Çarşamba

Zizigo’dan Ayakkabı En Ucuza Nasıl Alınır?



Kombinlerimi yaparken hem hesaplı hem de  kaliteli parçalar kullanmayı sevdiğimi artık herkes biliyordur diye düşünüyorum J Hepimiz yaptığımız kombinlerde, hem zaman, hem efor, ve ne yazık ki; hem de para harcıyoruz değil mi? Biraz düşündüm, araştırdım... Zizigo ayakkabı alışverişinde, bizim en büyük kurtarıcılarımızdan biliyorsunuz. Sadece her istediğimiz modeli bulmak değil, ekonomiklik de bunun en büyük nedeni. Yalnız sizinle çok güzel bir bilgi paylaşmak istiyorum. Şimdi Zizigo’dan daha da ucuza alışveriş yapabiliriz. Reklam olsun diye söylemiyorum bu arada, bu konuda ciddiyim. Test edilmiş ve onaylanmış bir ipucu paylaşacağım.

Nasıl mı yapıyoruz? Önce Kuponsihirbazi.com adli sitedeki Zizigo indirim kuponu adresini bir ziyaret ediyoruz. Sonra hemen karşımıza çıkan %10 ‘luk indirim kuponlarından birinin altındaki “Kupon Kodunu Göster” düğmesine tıklıyoruz ve Zizigo’ya gidiyoruz. Göreceksiniz ki site size bir kod verecek. Bu kodu satın alacağınız ürünü ödemeden önce kullandığınız takdirde, tüm indirim ve fırsatlara ek olarak %10 daha indirim kazanıyorsunuz! Nasıl ama?


2 yorum:

Unknown dedi ki...

zizigo ilk uye oldugundada 20 tl lik indirim yapıyor bu sebeple dun bır tane aldım mesela ben.120 tl olan ayakkabım 100 tl'ye geldi. :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

İndrim kuponlarını çok takip ederim ve çok faydalanırım ve gerçekten de kuponsihirbazı çok iyi oldu. En güvenlilerden biri. Ben de bununla ilgili bir post yapmıştım:)