28 Nisan 2014 Pazartesi

ACNECINAMIDE TEMİZLEME JELİ YORUMLARIM


Bloğumu takip edenler bilirler. Sivilceye meyilli karma cilde sahibim. Ne yaparsam yapayım, yüzümde ayda bir ya da 2 tane büyük sivilce çıkar ve iz bırakır. Artık bu durumu kabullendiğim için olsa gerek, sivilceleri geçirecek ürün aramayı bırakmıştım.


Acnecinamide ürünleri ile tanışmam ise sevgili arkadaşım Serap Tan sayesinde oldu. Elimdeki ürünleri bitirdikten sonra düzenli olarak her akşam kullanmaya başladım ve 2 hafta sonunda gözeneklerimin daha temiz olduğunu ve siyah nokta oluşumunda iyileşme olduğunu gözlemlemeye başladım. Ürünü 1 aydan fazla bir süredir kullanıyorum ve sivilcelerim yok oldu. Umarım bundan sonra da böyle devam eder ve bir daha sivilce sorunu yaşamam. Acnecinamide'nin sivilce mendilleri hakkında da olumlu yorumlar okudum, ondan da almayı düşünüyorum. Kullanan varsa ve yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim.


Haftaiçi makyajımda ağır ürünler kullanmasam da yine makyajımı Bioderma Sensibio H2o makyaj temizleme suyu ile temizliyorum. Sonra ıslak yüzüme Acnecinamide temizleme jeli uygulayıp köpürtüyorum. Temizleme sonrasında cildinizin nefes aldığını hissedebiliyorsunuz. Ben kuruma hissi yaşamadım ama nem dengesini korumak için her temizlemeden sonra mutlaka serum ve nemlendirici kullanıyorum.


Acnecinamide temizleme jelini kullanır ve ilk hafta sivilcelerinizde hafif bir artış gözlemlerseniz kullanmayı kesmemenizi öneririm. Çünkü böyle bir artışı ilk hafta bende yaşadım ve araştırdığımda gözenekleri temizlediği için normal olduğunu öğrendim.

Siz sivilceleriniz için ne kullanıyorsunuz, memnun kaldığınız ürün var mı?

Not: Sammy dress ile ortak düzenlediğimiz çekiliş devam ediyor, katılmak isterseniz beklerim tık tık ;)

5 yorum:

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

cildi kurutmadan sivilcelerle savaşması çok iyi:)ben sephora blemish fighting roll-on jel kullanıyorum direk sivilceye uygulayınca bir iki gün içinde kurutuyor. Ama bu ürün çıkmasını engellediği için daha sağlıklı bakalım bende de işe yarayacak mı;)

Unknown dedi ki...

Benimde sivilcelerimin biri bitip digeri başlıyodu öyle bir kısır döngü yaşıyodum doktora gittim yüz temizleyiciler sadece koruma amaçlıdır demişti ilaç ve yüz kremı verdı cildim süper şimdi yüz temizleyici olarak la roche posay kullanıyorum güneş kremide yagsız babe marka

Kuzununannesi dedi ki...

tesekkurler canım sıvılcem yok ama urun bende de var , deneyecegım sevgıler

Unknown dedi ki...

Jel öneremem ama imex diye bir sivilce kremi var sivilceleri kurutuyor :)

Adsız dedi ki...

imex kızarıklıkları gideriyor ama sivilcede çok etkili olmadı ben de