4 Nisan 2014 Cuma

CLINIQUE ÇEKİLİŞ SONUCU




Herkese günaydın. Havalar güzelleşmeye başlayınca Cuma günleri benim için daha heyecanlı olmaya başlıyor. Bu haftasonu, açık havada dolaşıp, çarşı pazar gezme planlarım var. Bakalım, inşallah hayal ettiğim gibi bir hafta sonu geçiririm. Siz ne yapacaksınız? Özel planlarınız var mı?

Gezmeyi tozmayı bir kenara bırakıp çekiliş sonucuna gelelim ;) Clinique, çekilişine 43 yorum bırakılmıştı. 2 defa bırakılan yorumu çıkarınca, random.org ile 42 kişi arasından çekiliş yapıldı ve kazanan 7 numaralı yorumu bırakan sevgili Gaye Semiz oldu. Kendisini tebrik ediyorum, umarım kremi severek ve beğenerek kullanır.

Yeni çekiliş haberleri için takipte kalın ;))

3 yorum:

gaye dedi ki...

çok teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim

Şeyma Aydemir dedi ki...

Güle güle kullanın:)

Unknown dedi ki...

kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Bu arada bloğunuza bayıldım. Kombinlerinizi inceledim çok hoş olmuşlar hepsi.