17 Nisan 2014 Perşembe

TREND ALARMI - PASTEL


Geçtiğimiz sezonlarda neon ve canlı renkler ön plana çıkıyordu. Neon trendini kimimiz çok sevdi, kimimiz nefret etti. Ben ise ilk başta çok sevip sonradan bıkanlardan oldum. Benim gibi düşünenlere güzel bir haberim var. Bu yaz neonlar yerini pastel renklere bırakıyor. Özellikle, romantik tarzda kıyafetlerden hoşlananların bu akımın öncülerinden olacağını düşünüyorum.

Beğendiğim modellerden bir kaçını paylaşıyorum. Özellikle ilk görseldeki pembe elbise favorim, umarım en kısa zamanda benim olacak ;) Sizin favoriniz hangisi?


Pembe şifon elbise buradan


Bu elbisenin kolları biraz daha kısa olsa daha kullanışlı olabilirmiş sanki. Ama ufak bir tadilatla hallolur diye düşünüyorum. Ayrcıa, pembe rengi de mevcut ;) Elbise buradan



Belki fark edenler olmuştur, son zamanlar çan etek ve elbiselere takmış durumdayım. Beli ince kalçayı dolgun gösterdiği için olabilir mi acaba :) Elbise buradan


Bir çan elbise daha... Buradan inceleyebilirsiniz.


Bebek mavisi ve yeşili ayakkabılar çok tatlı değil mi? Her ikisi de gerçek deri. Üstekini buradan , alttakini buradan inceleyebilirsiniz.


7 yorum:

nily21 dedi ki...

ilk iki süper!

Unknown dedi ki...

Pudra renklere bi zaafım var sanırım benimde. Özellikle esmer tende cok seker duruyor. Paylaşımı sevdim

Unknown dedi ki...

Hoş modeller çok beğendim :)

Şebnem Batur dedi ki...

Merhaba! Dantel elbise cidden çok elegant duruyor:) renk çeşitliliği de çok güzel.. Ancak ben shipping&delivery kısmından Türkiye'yi bulamadım:( Acaba ben mi göremedim yoksa öyle bir opsiyon mu yok? Çünkü açıkçası bir de maxi dress kestirdim gözüme.. Nasıl alacağız? Sevgiler:)

PINKY FASHION dedi ki...

@sebnem siteden kontrol ettim. Turkiye'ye gönderim yapıyorlar. Beğendiğin parça için "add to bag" e basıyorsun sonra karşına gelen "proceed to check out" a tıklarsan karşına ülke seçenekleri çıkıyor. Orada Türkiyede var ;)

Şebnem Batur dedi ki...

Süpeerr:) Anladım canım; ben alışverişe başlamadan check etmiştim, demekli alışveriş prosesi sırasında görülebiliyor :) Tamamdır (y) çok teşekkür ederiimmm:))

Unknown dedi ki...

ben buz mavisini cooooook seviyorum!
hatta bi kac kombinim var.. özellikle beyazla daha cok seviyorum :)


LOVE

Sena