1 Ağustos 2013 Perşembe

2013 Güneş Gözlükleri - Nokta Optik


Twitter hesabımda kendimi "alışveriş canavarı bir pinti" olarak tanımlamıştım. Bu cümleye uygun olarak, modası çabuk geçen, bir kaç sezon giyip atacağım kıyafetlere çok fazla yatırım yapmak istemiyorum ve kıyafetlerimi genellikle hızlı tüketim markalarından alıyorum.

Fakat, iş güneş gözlüğüne gelince tüm bu söylediklerimin aksine hareket edebiliyorum. Çünkü gözler söz konusu olduğunda gözlük camlarının kalitesinin çok önemli olduğunu düşünüyorum ve hızlı tüketim markaları yerine bu konuda kendini ispatlamış markalarını tercih ediyorum.Bu sırada da pintiliğimden yine ödün vermeden en uygun nereden alırım onu araştırıyorum. 

Yaklaşık 3 senedir, ben ve nişanlım tüm gözlük alışverişimizi Nokta Optikten yapıyoruz. Sebebi ise, hem marka ve model çeşitliliğinin çok olması hem de fiyatlarının uygunluğu. Bu haftasonu, yine oradaydık. Hazır gitmişken yeni gelen gözlük modellerini sizlerle de paylaşmak istedim ve bir kaç resim çektik.


2013 yılına damgasını vuran aynalı güneş gözlükleri raflarda yerini almıştı. El yapımı RVS gözlükler ise kelimenin tam anlamıyla muhteşemler. Hatta, bu postumda bende bir tane modelini kullanmıştım. Merak edenler buradan bakabilirler.


Kemik çerçevelerde bu sene metal beraberliği dikkat çekici. Ben ve nişanlımın tercihi kemik çerçevede Tru- Trussardi markasından yana oldu. Onun linkini vermeme gerek olmadığını düşünüyorum, zira son zamanlardaki tüm kombinlerimde bu gözlüğü kullanıyorum.



Güneş gözlüğü almadan önce, mutlaka Nokta optiğe de bakmanızı, oraya gidemeseniz dahi fiyat almanızı tavsiye ederim. Ben diğer yerlerle kontrol ettiğimde %30'a varan fiyat farklarıyla gözlüklerimi aldım. Sebebini sorduğumda ise, astronomik kira ödeyen mağazalardan olmadıklarını söylediler.Yerleri Pendik de ama oraya gidemezseniz, kargo ile de gönderebiliyorlar.

Daha fazla model Instagramdan (optiwotchi) takip edebilirsiniz. Diğer detaylar ise;

Instagram : optiwotchi
Mail         : optiwotchi@hotmail.com
Adres      : Nokta Optik, Doğu Mahallesi Lokman Hekim Caddesi No:19 Pendik, İstanbul
Telefon   : 0 216 390 10 67

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ay evlılık yıldonumu ıcın ben de eşime D&G bi model begenmıstı onu alacagım bu haftasonu ıcın :) super post oldu kusum

Unknown dedi ki...

YENİ BİR GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ ARAYIŞINDAYKEN SÜPER BİR POST OLDU CANIM :)

Adsız dedi ki...

Çok beğendim.Keşke 1 ay önce olsaydı bu yazı.Ben Ray-bandan aldım gözlüğümü.Bu arada Pendik'te karşılaşabiliriz bir gün.Ben seni tanırım en azından :)

PINKY FASHION dedi ki...

@shayna mb: umarım karşılaşırız ;)

mervelil dedi ki...

Hepsi cok güzel yaa ..Ozellıkle vintage olan var bi tane o süper..Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

İlknur Kağan dedi ki...

Canım benim yorum için çok teşekkürler :)

Kuzununannesi dedi ki...

bayılıyorummmmmmmmmmmm bu gozluklereeeeeeeeeeeeee