12 Ağustos 2013 Pazartesi

AYAKKABISIZ KOMBİN

Her sene olduğu gibi bu senede yıllık iznimi Marmaris'te ailemin yanında geçiriyorum. Tüm zamanımı evde ve amcamın yazlığında geçirdiğim için yaklaşık 10 gündür ne makyaj yaptım, ne de doğru düzgün bir kombin hazırladım. Bu kombinimin ayakkabısız olmasının sebebi ise, yanımda parmak arası terlik ve sandalet hariç ayakkabı getirmemiş olmam. Bu seferlik böyle olsun, İstanbul'a döndüğümde makyajlı ve ayakkabılı kombinlerime devam edeceğim.


Top / Bluz: Mango
Skirt: Mango






5 yorum:

kırık şemsiye dedi ki...

bu da gayet güzel olmuş çok doğal :)))

İlknur Kağan dedi ki...

Bende tatilde hiç makyaj yapmadım. bronzlaştığım için hala yapmıyorum:)Nekadar rahatmış meğer makyajsızlık. Böylede çok güzelsin canım:)

Unknown dedi ki...

saçların çok hoş görünüyo çok doğal olmş :)

gooogoook dedi ki...

Tam yazlık moddasın desene, çok tatlı ve doğalsın dolayısıyla hiç fark etmez sandaletli de , yalınayak da hoş gerçekten. Dinlenmeye ve mutlu olmaya bak, döndüğündeki güzellikleri bekleriz;) darısı başıma, sevgiler.

DAPHNE BAGS dedi ki...

Çok güzel fotograflarınız, hem doğal hem şık, mekanlar ve ışık da çok güzel yakalanmış :)

http://chantacim.blogspot.com/