19 Ağustos 2013 Pazartesi

WATSONS MAGIC LIP BALM YORUMLARIM


Tatil postlarından sonra, tatilde kullandığım bir ürünün postu ile devam etmenin uygun olacağını düşündüm. Watsons Magic Lip Balmı özellikle tatilde tercih etmemin sebebi ise, SPF 30 koruma faktörü ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden koruyor oluşuydu.


Lip balm'ın kokusu inanılmaz tatlı ve güzel. Ben ısrarla çilek kokusu olduğunu iddia ederken, annem vanilya diye tutturdu. Sonunda karışık meyveli sakız kokusu olduğuna karar verdik. Aranızda kullanan varsa ve bu konuda fikrini söylerse çok sevinirim.


Lip Balm'ın diğer bir özelliği ise, vücut ısınıza göre renk değiştiriyor oluşu. Bende açık pembe durdu, annemde ise biraz daha koyu. Deniz kenarında, makyajlı görüntüyü sevmiyorum, fakat bu lip balmın verdiği doğal görünümü çok sevdim.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Anlatıığın kadarıyla çok beğendim :) İlk gidişimde alacağım :)

Unknown dedi ki...

BENDE ÇOK MEMNUNUM CANIM :) KOKUSU BENCEDE KARIŞIK VANİLYA ÇİLEK GİBİ AMA GÜZEL OLDUĞUNDA EN FİKİRİM :)

audrey dedi ki...

evet eski meyveli sakızlar gibi kokuyor..

Belleeamie dedi ki...

Lip Balm alerjim var sanirim, hic sevmiyorum kullanmayi :\ belkide dogru urunu bulamadim hala.

Kuzununannesi dedi ki...

canımmm kokusu oyleee demek ımm bayılrıırım :)))

Adsız dedi ki...

uzun zamandır kullanıyorum fakat yeni formunu ben pek sevemedim:( içeriğinde neyi dğiştirdiler bilmiyorum ama eskiden daha tatlı bir pembeydi artık öyle değil:( bide bu yeni kokusunu ve tadını ben sevemedim maalesef,çok severek kullandığım bir üründen oldum :(

Adsız dedi ki...

Bence muzlu gibl kokuyor kışın bile çatlaklarını önlemek için kullanabilirsiniz;)