5 Ağustos 2013 Pazartesi

GOLDEN ROSE CARNIVAL OJELER

Son zamanlarda tatil özlemimi  twitter üzerinden sık sık dile getiriyordum. Şu an ise, en sonunda tatile çıkabilmenin mutluluğunu yaşıyorum. Her sene olduğu gibi bu senede tatil için Marmaristeyim. Ayrıntılı tatil postları geçecek olsa da, özetle evden dışarı çıkmadığımı, güneş ve denizin tadını çıkararak dinlendiğimi söyleyebilirim.

Kısıtlı imkanlarla hazırladığım bu postta, Golden Rose'nin cıvıl cıvıl Carnival koleksiyonundan ojeler var. Ojelerin içinde farklı boyutlarda simler var. İsternseniz direk tırnağa uygulayabiliyor. İstersenizde altına farklı renkte ojeler sürerek 3 boyutlu görünüm elde edebiliyorsunuz.


Koleksiyonda toplam 16 renk bulunuyor. Satış fiyatı 6,00 lira olan ojelere Golden Rose stantlarından veya internet üzerinden  ulaşmanız mümkün.


Benim favori rengim aşağıda gördüğünüz 1 numaralı beyaz oldu. Aşağıdaki resimde, ojeyi daha net görebilmeniz için direk tırnağımın üzerine 2 kat uyguladım. Fakat, rakı beyazının üzerinde de çok güzel duracağına inanıyorum.


9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy bayıldım ben bunlara yaa ojenin üstüne sürülünce harika dururlar :) her rengi ayrı tatlı

Unknown dedi ki...

Bu tip simli, pullu ojeleri pek sevmem aslında ama bunları görür görmez almak istedim :)

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
1231. takipçin benim.. :)
Bana da gelirsen sevinirim :)
¦ Sevgiler ¦
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

çiço dedi ki...

iyi bayramlar :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

tam bir karnaval olmus harika renkler:)
gulegule kullan tırnağındaki ise cok yakısmıs
mutlu bayramlar dilerim:)

Beauty Follower dedi ki...

Wow so mny glamour colors!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Unknown dedi ki...

Çok tatlı :))

Zeytinli dedi ki...

renkleri çok hoş bayıldım :)

Grace Happy dedi ki...

çok guzelde ben bızım ıste kullanamam kı :)