14 Ağustos 2013 Çarşamba

TURUNCU ELBİSE


Bu elbisemi, turuncunun yanık tende güzel duracağını düşünüp Zara indirimden almıştım. Hesaba katmadığım tek şey ise, kullandığım 50 faktörlük güneş kremleriydi. Güneşin zararlı etkilerinden korktuğum için hem yüksek faktörlü kremler kullanıyorum hemde öğle saatlerinde güneşe çıkmıyorum. Sonuç olarak, 10 gündür tatilde olmama rağmen, rengimde pek bir değişiklik olmadı. Kalan sayılı günde de olacağını pek sanmıyorum.


Elbise / Dress: Zara
Sandalet / shoes: Zara
Kolye / Necklace: H&M







9 yorum:

Melislicious dedi ki...

ben de aynen senin gibi beyazım ve yanamadan tatilden döndüm:))))
yine çok doğal ve güzelsin ama bronz olmaman hiç bişeyi değiştirememiş!!!
elbiseni çok sevdim
sevgiler

Unknown dedi ki...

Sen güzelsin ya. Güle güle giy elbiseni. Beğendim.

Kuzununannesi dedi ki...

canım ok ıyı dusunmussun cokkk yakısmıs...ayrıca saclarında outfıtını cokkkkkkkk begendım :) sevgıler

kozmetikperisi dedi ki...

Cok guzel bir elbise sanada cok yakismis:)

Unknown dedi ki...

canım benim renk uyumu harika olmus. sandalet çok uymus. sana da çok yakısmıs.
sevgiler

Grace Happy dedi ki...

gercekten cok guzel seyler almıssın ama onemlısıde kendıne cok yaksıtrmıssın pinky :)

Beauty Follower dedi ki...

Lovely dress,
I like the color of your sandals!

http://beautyfollower.blogspot.com/

dreamglamour dedi ki...

Elbisen çok güzelmiş. Çok yakışmış güle güle giy. :)

http://dreamglamour.blogspot.com/

Stilsenin dedi ki...

Elbisen çok yakışmış:) Bu da benim blogum.Bakarsan iyi oluur http://stilsenin.blogspot.com/?m=1