13 Mart 2013 Çarşamba

BOBBI BROWN'IN Türkiye'deki İlk Mağazasına Konuk Olduk


Bobbi Brown Türkiye'deki İlk mağazasını Akmerkez'de açtı. 8 Mart Kadınlar gününde bizlerde mağazaya giderek, Bobbi Brown Makyaj Artisti Eliano Bou Assi'den doğal makyaj yapmanın inceliklerini uygulamalı olarak öğrendik.


Eliano bize ilk olarak, eğer biri fondötenimizin çok güzel olduğunu söylerse, hemen gidip yüzümüzü yıkamamız gerektiğini söyledi. Yüzümüzde fondöten olduğu anlaşılıyorsa bu yanlış yapılmış bir makyaj olduğuna işaret ediyormuş.

İyi makyaj yapmanın en önemli kısmı cildi makyaja hazırlamak. Yani öncelikle bir tonikle temizleyip sonra iyice nemlendirmek gerekiyor. Ben bu işlemleri genelde yapsamda göz altlarıma nemlendirici sürmeyi hep atlıyordum. Halbuki kapatıcı uygulamadan önce göz çevresini mutlaka  iyi bir şekilde nemlendirmek gerekiyor.

Doğru fondöteni seçmek yine makyajın önemli adımlarından biri, boyunla yüzünüz arasında renk farkı oluyorsa ve boynunuza da fondöten uygulamak zorunda kalıyorsanız, rengi yanlış seçtiğiniz anlamına geliyor.


Allık, ruj rengine göre seçilmeli ve tam elmacık kemiklerinin üzerine uygulanmalı.


Kaşlarımızın boşluklarını doldurmak önemli ama bunu yaparken tam kaş rengimizde bir ürün kullanmamız gerekiyor, ne açık ne koyu... Ayrıca dövme görüntüsü veren kalemlerden de uzak durmalıyız;)


Eyeliner, kendi göz rengimizden koyu olmalı ve mümkün olduğunca kirpik diplerine yakın uygulanmalı. Ayrıca, asla yarım çekilip bırakılmamalı. İtiraf etmem gerekirse ben bazen  bu hataya düşüyordum bundan sonra buna dikkat edeceğim :))


Veee sonuç!!! Sanki hiç makyaj yokmuşcasına doğal bir makyaj ve pürüzsüz bir cilt ;)





O gece sevgili Tuba (Tobesh's Style World) ile de sohbet etme imkanı bulduk, umarım en kısa zamanda tekrar görüşürüz;))



Akmerkez'e yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim. Hem çok keyifli bir mağaza hemde tüm MUA'ler işinin ehli ve güler yüzlüler.

Bobbi Brown hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz facebook sayfasına göz atabilirsiniz ;))

Twitter            : https://twitter.com/pinkyminky1
Facebook         : https://www.facebook.com/pinky.minky.50

8 yorum:

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

eyeliner ı ben de bazen yarım bırakıyordum, harika bilgiler, teşekkürler:)

darkolivee dedi ki...

süper bir post olmuş bende göz çevreme nemlendirici sürmeyenlerdenim :(((

zor işler zor :)

chunlibeauty dedi ki...

Lol harika bir yazı olmuş tanıltığımıza çok sevindim canım tekrar görüşürüz umarım :))

Unknown dedi ki...

Makyaaj gerçekten bir sanat.
http://thefashionon.blogspot.com

gooogoook dedi ki...

Çok hoş bir post tatlım, senin fazla makyaja hiç de ihtiyacın olmasa da, güzel bir tecrübe yaşamış ve önemli bilgiler almışsın. Yalnız ben de Eyeliner'ı yarım bırakanlardanım. Üstelik sonuna kadar çekmenin göz yapısına hiç uygun olmadığı arkadaşlar da var. Eski Türk filmlerinde de yarım çekileni çok gördüm. Nedinini merak ettim şimdi. Makyajda bilmiyorum sınır olmazmış gibi geliyor doğrusu bana. Güzel makyaj yapanlardan olduğumu söylerler, özellikle makyaj yapmam için çağırıldığım bile oldu:P))belki bu "yarım bırakmayın" uyarısının önemli bir açıklaması da vardır. Zaten öyle pat diye kesmez sanırım kimse, yumuşatarak ortada bitirebilir incecik. Göz yapısına uygun olan tahminimce zaten uzun çeker eyeliner'ı. Detayları merak ettim:) Bir de onca makyaj malzemesinin arasında cennete düşmüş hissi yaşamamak imkansız sanırım. Bu arada Mim'i cevapladım bilgine;) beni düşünerek Mim'de yer vermenin ayrıca beni çok mutlu ettiğini söylemek isterim. Sevgiler.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

cok guzel ve bılgılendırıcı bır etkınlık olmus canım sayende bılmedığım bazı seylerıde oğrendım:)

makyajblogum dedi ki...

Tanıştığımıza çok sevindim, çok güzel ve eğlenceli bir geceydi...Sevgiler

hayatreceli dedi ki...

çok şeker ve tatlı bir bayanı ağırladığı için asıl bobbi brown şanslı bence:))